Börn,stunt,lek,grill,torso,torsdag,streetrace. 24/7

vadå??? den ser väll typ ut som den brukar:va

.. säger killen som inte ser skilland på en tjej och en sminkad gris bakifrån...:D

Stackars Alex.... inte ens Maskeringstejp hjälper denna gång :pannkyss
Tur du inte hade Instruktörströja på dig - då är jag fortfarande den ende som vurpat med sådan tröja i SSEMSE :D

E du galen den tröjan håller inte för en krasch...
Jag gjorde det i informativt syfta för att visa hur man ska göra.....:näsblod

Last edited:
Last edited:
Hur många ska Grilla och vad ska ni grilla

Lite sent på tängt men behöver jag ta me den stora Grillen:confused:

Vad tycker ni :va

Själv blir det Flintastek för majj:D
Med potatissallad :yoparty

Last edited:
hade ja stått kvar där ja stod från början hade ja fått de på bild.. men ja fick bara när hojen tog sista ärevarvet på släp runt banan...

Men va fasen AleX....? Har du börjat tvätta hojen PÅ banan? :va
Ja, det ser ju ut som att du har försökt skrubba bort kåpglas, lack och clip-on på styret! Vad använde du? Diskborste? :gnissla

Hmm, låter kul! Öppet för alla? Hinner jag från jobb glider jag gärna förbi och betraktrar detta spektakel...

Funderade på om man ska ta sig ner och titta på när folk börnar. Dessutom har jag en flintastek liggandes i kylen ju :tummenupp

Går det bra att komma ner med drygt 100 mil smuts på hojen? orkar inte tvätta :huvet
Ska man dra med bestick m.m. eller vi fixar det kollektivt på Maxi?

Funderade på om man ska ta sig ner och titta på när folk börnar. Dessutom har jag en flintastek liggandes i kylen ju :tummenupp

Går det bra att komma ner med drygt 100 mil smuts på hojen? orkar inte tvätta :huvet
Ska man dra med bestick m.m. eller vi fixar det kollektivt på Maxi?

det är inga problem, va glad du har en hoj! :tungan :D
jag o svalan har varit och handlat på coop, har köpt lite plastbestick men vet ju inte hur mycket folk det kommer. tror nog att 20st gafflar o knivar räcker. :tummenupp

Ja Svalan är väl den enda jag "vet vem det är". han var ju reijsleijter för G3 igår när Polizei svek oss.

Jag glider ner på den smutsiga s.k. svarta Horneten och kollar läget då. Var snälla bara för jag har aldrig varit där :)

Ja Svalan är väl den enda jag "vet vem det är". han var ju reijsleijter för G3 igår när Polizei svek oss.

Jag glider ner på den smutsiga s.k. svarta Horneten och kollar läget då. Var snälla bara för jag har aldrig varit där :)

Vi e ALLTID snälla! :D Komsikom, va ej rädd! :tummenupp

E ni de?? hmm.. jo de e' ni väl...

Hur hittar man till korvhuset då?? ja e' sugen på nån go korv...

ska man tjacka me sig engångs grill eller pallar svalan ta me sig sitt monster till grill?? mest så man vet???

ses sen,.. puss i ljumsken :arsele

Vi e ALLTID snälla! :D Komsikom, va ej rädd! :tummenupp

Det där verkade lite FÖR vänligt. Jag smyger ner med bilen och kolla först så att man är lite incognito :D

Ja grillen var dte oxå. Man kan ju inte bara snylta loss hur som helst. Ica Maxi nästa och fixa engångsgrillisar?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra