Börn,stunt,lek,grill,torso,torsdag,streetrace. 24/7

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Ja på moneys begärna... så lägger jag nu upp tråden....så de e inte jag som lägger upp den kan man säga utan money..

På torsdag så drar vi igång veckans stora höjdpung.
Men som ni ser så står det... börn... vilket betyder att vi tar o gör ett stort gruppfoto där så många som möjligt börnar.
Så alla ni som vill bra lite med högerhanden, titta förbi:tummenupp

FAQ:
Fråga: Var fan e ni?
Svar: på samma jävla ställe som förra gången.

Fråga:O var e de?
Svar: Vet du inte?

Fråga: Nääääää
Svar: när fan föddes du?

Fråga: igår!!
Svar: ja men säg de då, vi håller till vid skejtparken.

Fråga:när ska man komma?
Svar: skiter väl jag i men vi startar grillen kl 17,45 och drar vidare mot nya jaktmarken runt 20.00

E de korv denna veckan med eller ska vi prova med hamburgare?

JAG VILL HA FLINTASTEK! muahahahahaa.......:D lite marshmellows kannske?

Jag ska ändå byta till nytt bakdäck snart så man kanske skulle joina... :hojbusa

Ja hämta mitt nya däck innan idag så om ja lyckas få fart på de gamla kan ja me börna lite...

Torsdag öppen grill

Dvs alla tar med sig vad dom vill grilla.

Annars så ta med stålar så köper vi gemensamt på maxi. Men denna gång blir det flintastek och potatissallad. :tummenupp

OBS! INGEN korvbeställning denna vecka!

Eftersom jag nuförtiden är hojlös men har så många snälla kompisar så undrar jag om det finns nån som skulle vilja vara en ängel och ha me mig på pallen?
:D :tuttar

Last edited:

Annars så ta med stålar så köper vi gemensamt på maxi. Men denna gång blir det flintastek och potatissallad. :tummenupp

Eftersom jag nuförtiden är hojlös men har så många snälla kompisar så undrar jag om det finns nån som skulle vilja vara en ängel och ha me mig på pallen?

Jag vill! Jag vill!:tuttar

Du vet att det bara finns en du vill åka bak på...

Klart du kan få åka:D :D alex e alltid snäll o hjälper tjejer i nöd:D

Jag undrar också om någon kan tänka sig att skjutsa mig.. Annars får jag ta bilen.. :gnissla

Å var de du så går ju inte de nu längre.. för oljan va väl slut.. :pannkyss

hahah nä d e definitiv inte alex, för han ska sjlv åka på bönpallen efter dagens runda på knutstorp. :D :tungan

Stackars Alex.... inte ens Maskeringstejp hjälper denna gång :pannkyss
Tur du inte hade Instruktörströja på dig - då är jag fortfarande den ende som vurpat med sådan tröja i SSEMSE :D

hahah nä d e definitiv inte alex, för han ska sjlv åka på bönpallen efter dagens runda på knutstorp. :D :tungan

hade ja stått kvar där ja stod från början hade ja fått de på bild.. men ja fick bara när hojen tog sista ärevarvet på släp runt banan...

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    122.7 KB · Visningar: 101
hade ja stått kvar där ja stod från början hade ja fått de på bild.. men ja fick bara när hojen tog sista ärevarvet på släp runt banan...

FÖR HELVETE ALEX! Det lät fan inte så hemskt som det ser ut när du ringde! Pucko!!!!:mad:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph