Blev hans lager med skitpapper länsat också tro?![]()
Måste vara lektyren de var ute efter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, definera zigenare..
Flytta till vårsta (typ 3 mil söder om sthlm), här bor bara pensionärer och småbarnsfamiljer (och jag). Inga problem med att låta hojen stå ute över natten![]()
Tattare är väl en folklig benämning på den etniska gruppen som tidigare kallades zigenare och numera den politiskt korrekta termen "romer"?
Har för mig dom blev fridlysta i sverige för nåt tiotal år sen..
Plötsligt sänktes diskussions nivån betänkligt. Sen kan man undra vad för nattligt "socialt" arbete Agile ägnat sig åt? Conny Hagström är det svårt att ta på fullt allvar.
Flytta till vårsta (typ 3 mil söder om sthlm), här bor bara pensionärer och småbarnsfamiljer (och jag). Inga problem med att låta hojen stå ute över natten![]()
163-175 cm
Skeva tänder
Aningen vindögd
Sydösteuropeisk hudton
Undermålig grammatisk förståelse
Om man: bär troligtvis kniv/skjutvapen
Bär sannolikt din eller någon annans plånbok
*Ovan är summan av ett par års "socialt" jobb nattetid i div. förortsområden.
** Givetsvis finns undantag. Jag har träffat en (1) tjej som var både söt och smart, hennes föräldrar ville dock att hon skulle hoppa av skolan (hon var 17).
Jag umgicks mkt både med pack, poliser och väktare under en tid... Den sociala delen låg i att min uppgift var att va trevlig även mot packet och inte bara vanligt folk
Hur som helst så ger nåt år nattetid i Husby, Tensta, Rinkeby osv en annan syn på samhällsproblemen. De stackare som faktiskt är "bra" är inte ute efter 02 på tisdagar om de inte kör taxi, och ändå är det så mkt folk ute![]()
Mmmm, fast det gäller inte bara huvudstaden. Lika illa - eller värre - är det i söder.
Jag är trött på tattarsverige.
Hmm! Vårsta!Sammanträffande! Grannar?
Missade denna skröna: Alltså här har vi en kille som har en HD, som han värderar till 250 K. stående på gatan? oförsäkrad!! Han får hojen stulen & köper en ny HD i samma prisklass. Vad är det som inte stämmer här???
Varför inte försäkrad, är hojen stulen & därför oförsäkrad, så att när han blir av med den, stjäl han bara en ny - obegripligt men som sagt en skröna - en andrahandsuppgift eller skitsnack.
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |