Börjar lära mig slanga på motarden...

härligt mer sånt vill vi se
vad är det för bil som följer efter (filmar)?? :tummenupp :tummenupp :tummenupp

när jag slangar på bakslangen så går jag igenom hela lådan utan koppling. brukar man koippling hinner den gå ner såpass mycke. så mitt tips e att skita i kopplingen. släpp på gasen när du ska växla och gasa till igen vid nya. :tummenupp

nicce skrev:
härligt mer sånt vill vi se
vad är det för bil som följer efter (filmar)?? :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Polare som kör efter och har kameran ovanpå instrumentbrädan, funkade helt ok..

tenninge skrev:
spelar inge roll om man inte ser hans ansikte att det är han som kör då också. Annars är det svårt att bevisa att det var just han som körde.

är inte det första inlägget ett erkännande?

Skön film!
Extra skönt att slippa all tysk hårdrock som brukar vara i hojjfilmer och ha lite riktig musik istället! :yoparty

Bas rutten >> Är ju bara att säga att det var någon annan som körde just då och att han sa att det var han för att få kompisar, eller nått... :tungan

Last edited:
TjReal skrev:
Polare som kör efter och har kameran ovanpå instrumentbrädan, funkade helt ok..

jo de gjorde de ju helt klart. men vad var det för bil? tyckte att det mullrade på rätt bra från den åxå.

nicce skrev:
jo de gjorde de ju helt klart. men vad var det för bil? tyckte att det mullrade på rätt bra från den åxå.

Nja nån vurstingbil är det inte, en seg ford transit connect diesel
:)

apropå växling på slangen... en annan kom ju hem från plugget idag och tog en liten tur med motarden.. plötsligt får jag en flashback från dagen innan, då jag läste om växling på slangen.. så jag drar upp den på tvåan, hittar schysst höjd. Snärtar till med gasen och smeker i trean. så nu kan man växla på slangen också :banana, nu e det resten av växlarna som gäller bara :) blev så exalterad att jag inte prövade fler växlar

Last edited:
JiMpA skrev:
apropå växling på slangen... en annan kom ju hem från plugget idag och tog en liten tur med motarden.. plötsligt får jag en flashback från dagen innan och tänker på att jag läste om växling på slangen.. så jag drar upp den på tvåan, hittar schysst läge. Snärtar till med gasen och smeker i trean. så nu kan man växla på slangen också :banana, nu e det resten av växlarna som gäller bara :) blev så exalterad att jag inte prövade fler växlar

Du behöver inte fler, håll den på 3:an bara!

mera filmer

TjReal mera filmer jag vill se den funkar inte längre.. kanske den är borttagen.. det var ju ett tag sen den las ut.. eller andra som har nån wheelie snutt att lägga ut? Är sååååå sugen på motard nu

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti