Börjar få PANIK!!!

Zone

I live for this shit!!!
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
CBR1000rr-07, Skramlaha YZ450
Har fått en fel leverans från roadbike och är ett par footpegsliders kort (till en KTM 660). Jag behöver dom i helgen och är nervös att dom inte hinner få fram nya. Dirtbike har inga och Lelles svarar inte (försökt X antal gånger att sitta i telefonkö, men efter 20min blir man bortkopplad).

FINNS DET NÅGON I STOCKHOLMS OMRÅDET SOM SITTER PÅ ETT PAR
JAG KAN LÅNA/KÖPA???

/Zone

Som paniklösning kan du såga ut bitar från något stycke i plast (t.ex. en skärbräda) och skruva fast i pinnarna.

Annars kanske Marin och fritid i Laxå har och kan skicka i ett vanligt kuvert, då borde de hinna fram före helgen.

erik skrev:
2236161 Som paniklösning kan du såga ut bitar från något stycke i plast (t.ex. en skärbräda) och skruva fast i pinnarna.

Annars kanske Marin och fritid i Laxå har och kan skicka i ett vanligt kuvert, då borde de hinna fram före helgen.

MCsport.se vid arlanda brukar ha såna hemma.

Va fan, köp en vanlig skärbräda från IKEA för en billig peng och såga till själv!!!

motardnisse skrev:
2236495 Va fan, köp en vanlig skärbräda från IKEA för en billig peng och såga till själv!!!
IKEA :skrämd Då är det ju inte långt kvar till Mattighofen ju. :hihi Smyg in till Clas i sjön i stället. :7peta :tummenupp

Såga lite, borra lite och så ett par buntband så är det klart.

.

Zone skrev:
2236153 Har fått en fel leverans från roadbike och är ett par footpegsliders kort (till en KTM 660). Jag behöver dom i helgen och är nervös att dom inte hinner få fram nya. Dirtbike har inga och Lelles svarar inte (försökt X antal gånger att sitta i telefonkö, men efter 20min blir man bortkopplad).

FINNS DET NÅGON I STOCKHOLMS OMRÅDET SOM SITTER PÅ ETT PAR
JAG KAN LÅNA/KÖPA???

/Zone

De där grejorna är ju skitdyra, köp en hockeypuck och dela på mitten istället!

Alternativt, köp en skateboard för 49 kr på ClasOhlson och använd hjulen.

.

Lurch skrev:
2237580 De där grejorna är ju skitdyra, köp en hockeypuck och dela på mitten istället!

Alternativt, köp en skateboard för 49 kr på ClasOhlson och använd hjulen.

.
fotpinnarna tar ju i hela tiden vid nerlägg, hur blir det då med skateboard hjul under? blir jobbigt då man ska ha fötterna så länge som möjligt på fotpinnarna.

Något tunt som en skärbräda eller liknade funkar nog bäst. Orginal ktms plastbitar håller ju knappt en träning

liljekvist skrev:
2237606 fotpinnarna tar ju i hela tiden vid nerlägg, hur blir det då med skateboard hjul under? blir jobbigt då man ska ha fötterna så länge som möjligt på fotpinnarna.

Något tunt som en skärbräda eller liknade funkar nog bäst. Orginal ktms plastbitar håller ju knappt en träning
Jag har skateboardhjul under mina fotpinnar. Har kapat av dem i mitten så att de inte tar i så fort vid lutning. Funkar riktigt bra.

Tack, tack!!!

Det blev lite hobbysnickeri i går kväll, så nu sitter det ett par disikerade 640 puckar. Inte snyggt men det funkar :arsele .

/Zone

Någon som har nån bild på sina skapelser så man får lite idéer? Tänkte göra av en skärbräda.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT