Börjar bli vuxen på riktigt

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Fy f*n, nu går det utför. Insåg just att jag satt och funderade över att det vore käckt att kanske önska sig en ugnsform modell större i julklapp i år... :tomten

abstruse skrev:
Fy f*n, nu går det utför. Insåg just att jag satt och funderade över att det vore käckt att kanske önska sig en ugnsform modell större i julklapp i år... :tomten
Vaddå ska du baka tårta till barnkalas?

Det här kan vara akut! Sök dig till närmaste vårdinrättning pronto!

abstruse skrev:

Inför dödsstraff, eller iallafall dödshjälp.
Så här kan det inte fortsätta.

abstruse skrev:

Tanten da?
Onskar hon sig en ny hylsnyckelsats i julklapp??

Sluta lek med karringens verktyg. Det kan sluta illa...

UrbanTiger skrev:
Ett oljeuppsamlingstråg vore väl bättre, LR
Kan i nödfall användas som ungsform åxå :banana

Och vad ska han med den till? Damfrisörsbilen lämnas säkert in på verkstad för garatins skull.

Som grädde på moset är ju att tillägga det faktum att du var ovanligt långsam på kvällens CS runda :tungan

Vuxen är man när glädjen av en nyinköpt tvättmaskin kan likställas med glädjen av en nyinköpt tv.

Esquire skrev:
Vuxen är man när glädjen av en nyinköpt tvättmaskin kan likställas med glädjen av en nyinköpt tv.

Då är jag nästan vuxen då, jag älskar min diskmaskin och tvättmaskin. Allt blir ju så mycket mindre jobbigt så får man massor med tid över så man kan titta mer på TV.

kände mig jävligt vuxen idag, gjorde en maträtt som innehöll mer än 3 ingredienser plus att jag diskade talriken efteråt, stekpannan är dock inte diskad, men men. Babysteps

abstruse skrev:
Det kan bara vara så! Kung!

Victor skrev:
Och vad ska han med den till? Damfrisörsbilen lämnas säkert in på verkstad för garatins skull.

DAM-frisörsbil??? Räckte det inte ens med TT? Blev det en röd Miata eller vaddå??

Om man önskar sig en ugnsform så förutsätter jag att man har ett komplett utrustat verktygssortiment, annars finns det ju bättre saker att önska sig.

Chrille skrev:
DAM-frisörsbil??? Räckte det inte ens med TT? Blev det en röd Miata eller vaddå??

Jag vet inte. Är inte en TT en väldigt feminim bil? Och Robbinson-tanten gillade den skarpt för att den var sååå fin.
Räcker inte det för att totalt förkasta den bilen?

Men jag har inte en aning om vad abstruse har för bil.

abstruse skrev:
Ugnsformar modell större är mycket underskattade :fakta

Bingo skrev:
Ugnsformar modell större är mycket underskattade :fakta

Äh, behöver man oljeuppsamlingkärl så är diskbaljor eller degbunkar mycket lämpligare att sno ut ifrån köket. Därmed har en ungsform lika stor chans att bli använd som frisyrgele.

När ni kommer på er själva med att fundera på att driva in bland husgeråden så kan ni köra lite direkt exorcism genom att tänka rät fast ni hamnat fel.

Förskärare – suverän isoleringskniv. Tänk på det när det är dags att passa till gullfibern. Bröd köper man färdigskivat.
Diskbalja – oljeuppsamlingskärl deluxe. Diskar gör man under kran om man nödvändigtvis ska göra sig märkvärdig.
Brödpensel – perfekt att applicera olja, eller däckspasta med. Vem bakar? Jo bagaren!
Litermått – blanda färg eller mätaoljevolym tex för crossen eller gaffelbenet. Öl köper man ändå färdigblandat i drickvänlig förpackning.
Gladpack – perfekt vid applicering av spackel. Plasta in rester och spara i kylen är för folk som lagar mat dvs kärringar.

Och så vidare….

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...