njelger
Guest
Nej, dom har jävligt mycket åkrar där nere.Den här tråden ska handla om trafikförsäkringsskatteproblemen (om dom nu finns?), inte sånt det kan finnas mycket av i Skåne!
![]()
Va Lustigt, för din länk handlar om ökade smitningsolyckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, dom har jävligt mycket åkrar där nere.Den här tråden ska handla om trafikförsäkringsskatteproblemen (om dom nu finns?), inte sånt det kan finnas mycket av i Skåne!
![]()
att han skulle gå lottlös om nån körde över han med en oförsäkrad långtradare och smet![]()
Eller en jefvla kundvagn på IKEA-parkeringen...![]()
Jag mitt nöt trodde för några år sedan att jag skulle få ersättning för en parkeringsskada, men skaderegleraren var bensäker på att det var någon som stött i med sin kundvagn och smitit, så jag vart utan.
Ja, och folk som tycker det blev för dyrt, eller vägrar följa systemet, och kör oförsäkrat kanske smiter när dom orsakar olyckor, istället för att riskera att få betala allt själva?Va Lustigt, för din länk handlar om ökade smitningsolyckor.
Ja, och folk som tycker det blev för dyrt, eller vägrar följa systemet, och kör oförsäkrat kanske smiter när dom orsakar olyckor, istället för att riskera att få betala allt själva?
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller