Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

vill ta kortet nu i sommar, så det känns ju lite fuckup att sluta åka nu. Å andra sidan får jag inte åka med där, det påstås att det går för "fort&farligt" haha..
MOUHAHAHAHAHHAAAAAAARR är nog inte nämnvärt dyrare beroende på vilken nivå man lägger sig på ...fram tills man kraschar. Det är väl just det som talar till supermotons fördel rent ekonomiskt. Jag har en viss förkärlek till att krascha, men har i princip inte bytt mer än handfull delar under några år pga. detta varav inget har blivit någon kostsam historia.
Jag kännde oxå ett sug av att någon gång testa RR. Men suget avtog ganska drastiskt när vi samkörde några race med RR-folket -06. Mkt väntan o för lite köra enl. mig. 3 dagars arrangemang som regel (träning fre, kval lörd o finaler sön) men ändå mindre körning än vad vi brukar få in på en dag. Det är ju köra som är roligt.

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem