Börja med banracing

Stjäl denna tråden lite, dock på samma tema: Vilket är staden som ger mest bankåka, jämfört mellan Linköping, Malmö och Gbg? Ska börja skolan i höst och vill välja rätt! Vad jag vet har de licensträning varje vecka på Sviestad men hur är det i Malmö, har det något där? Och Göteborg måste ju vara sämst, Falkenberg ligger ju 10 mil därifrån..

Stjäl denna tråden lite, dock på samma tema: Vilket är staden som ger mest bankåka, jämfört mellan Linköping, Malmö och Gbg? Ska börja skolan i höst och vill välja rätt! Vad jag vet har de licensträning varje vecka på Sviestad men hur är det i Malmö, har det något där? Och Göteborg måste ju vara sämst, Falkenberg ligger ju 10 mil därifrån..

du gnäller att falkenberg ligger 10mil från gbg? vi åker 30mil till närmsta bana, midlanda eller gelleråsen. 10mil vore rena drömmen.

Välkommen till Lkpg! ;)

LMS runt hörnet med träning varje vecka och och div. andra körningar + Mantorp 20 min bort för bandagarna där. <17 mil till Åsen och 20 mil till Anderstorp.

Racing-Sveriges mecka :)

Välkommen till Lkpg! ;)

LMS runt hörnet med träning varje vecka och och div. andra körningar + Mantorp 20 min bort för bandagarna där. <17 mil till Åsen och 20 mil till Anderstorp.

Racing-Sveriges mecka :)

:yoparty Fifaan, det vore nå't. Försöker bli förflyttad från skolan i Gbg, men det verkar va svårt så här sent in mot skolstarten. Nå'n som vet ett bra sätt att muta sura byråkrater? :Bugar

Tja.
Skulle börja åka bandagar på tex Gelleråsen, Mantorp osv.
Lära mig grunderna från instruktörerna på dessa körningar.
Sen när du kan köra hyfsat kan du gå en licenskurs.
Daniel

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...