Börja köra roadracing.

Allt gick fan sönder den där helgen.

Jag är dock rimligt jävla övertygad om att om nån hade haft en R6 '98 som varit omkullkörd ungefär fnutton gånger, stressmekad trettitvå och så vidare så hade det också funkat.. öh skitbra.

Skillnaden är nog att när en sån rasar lagar man den inte på lördagen inför race på söndag utan tar sitt pick och pack och beger sig hemåt.

Jag tror på väl omhändertaget tvitakt. Min Barilla betedde sig ju hyfsat första säsongen när Axxexs hade tagit hand om den, sen tog jag över.. ;)

:7peta R6 kom inte förrens -99 :mattias

Ska vi köpa något eller och dra igång? Du tar tältet och jag maten. Deal?
Jag har sån svår abstinens att det svartnar för mig ibland. Rookie 600, highsida?

Jag kan bara säga att efter mina 5 säsonger på rr banan så älskar jag det mer än någonsin ... tävlade -02 på RS250 i SP och tyckte då och tycker fortfarande att SP är en suverän inskolningsklass! sen 03 har jag kört supersport600 utan vidare bra resultat och 07 i superbike ...
För min egen del tycker jag absolut att större cyklar ger större glädje, men det är min känsla det! Istället för att fundera på vilken klass och vilken cykeltyp så fundera på vad DU gillar att köra mest, 2T eller 4T, stor eller större cykel och välj sen utefter det vad du ska köra... Det är juh ganska stor skillnad i känsla mellan de två ... Men självklart ska du börja tävla! För mig har det varit svaret på vad som gör en lycklig! Att det kostar massa pengar är ett problem man får lösa på vägen ... men pengar kan man alltid tjäna nya! Rock on!!!

:7peta R6 kom inte förrens -99 :mattias

Ska vi köpa något eller och dra igång? Du tar tältet och jag maten. Deal?
Jag har sån svår abstinens att det svartnar för mig ibland. Rookie 600, highsida?

Jaja, vafan, säg GSXR från forntiden istället då, grr! :mad:

Hm, tält mot mat är fan riktigt, riktigt bra deal, den lockar hårt! Jag är bra sugen på lite meningslöst r600-åkande. Tror det är lagom jobbigt. Köra på uselt material som inte alls hänger med så kan man skylla på det. Typ en 04'a. :)

Vi lockar med MagnusK också, han behöver byta ut sin gunghäst lite. :arsele

Men du hamnade på pallen i alla fall till slut! :D

Jao, det var sköj. Fast jag undrar ännu om det var värt mekandet. :)

Närå, det var nog mer eller mindre en vanlig SP-helg när hojen är i mina händer, brukar vara så där. Förbereda sig är fegt!

Last edited:
Jaja, vafan, säg GSXR från forntiden istället då, grr! :mad:

Hm, tält mot mat är fan riktigt, riktigt bra deal, den lockar hårt! Jag är bra sugen på lite meningslöst r600-åkande. Tror det är lagom jobbigt. Köra på uselt material som inte alls hänger med så kan man skylla på det. Typ en 04'a. :)

Vi lockar med MagnusK också, han behöver byta ut sin gunghäst lite. :arsele

Hoho, Otrevligt lockande faktiskt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP