börja jobbet kl. 7.00-klubben

Heh, jag börjar 8.00, men brukar komma runt 9.30-10.30, idag är en annorlunda dag, jag råkade komma innan 8.00 ;)

Macho Woman skrev:
8 veckors semester...

Lärarjävel.
explode.gif

Själv får man inte jobba!! :fakta Så är ledig fram till
första oktober minst... :hej

En annan tajmade in 6 veckors sjukskrivning,
sedan tar man semester efter det. :cool: Ahh,soft!

Inte kan man börja så sent som 07.00 - var på plats 05.45 efter en snabb mc-färd på nästan tomma vägar :tummenupp .

På företaget där jag jobbar kan man inte komma när man vill, men det spelar mindre roll om man gör sitt jobb... eller nåt ;) Tar semester när andra börjat jobba istället :D

Jag börjar visserligen kl. 08:00, men jag bor ca. 5mil ifrån arbetsplatsen, så jag måste gå upp kl. 06:00 för att hinna käka frukost, packa arbetskläder, hoppa i mc-stället och starta hojen (sen att jag skulle kunna gå upp lite senare om jag inte vore så förbaskat långsam på morgnarna är en annan femma, hehe :D)

Semester :cool:
Skrämmande så fort man vänder på dygnet. Går upp 05.30 i vanliga (an)fall. :(

Jobbar antingen 7-16 eller 15-22. Jobbar varannan helg och ibland också jul,nyår,påsk, och midsommar.
Lönen ja, haha......vilken lön, jag jobbar inom vården !

Det verkar vara många som har sovmorgon, själv går jag upp 03,30 och börjar jobba kl 05,00 dom dagarna som jag jobbar "dag" sedan är det 10-14 timmar som gäller

usch, jag vaknade nu 11:40 :(

Måste tigga skjuts till jobbet och vara där 1 timme innan jag egentligen ska vara där för hon som kör mig dit måste vara där tidigare än jag idag......

Jag längtar till min nya jobbemobil för min egen finns det inga pengar på :rolleyes:

Jag ska köra förbi KKracing idag och störa honom med signalen allt vad det går :cool:

750RR

Senetrec skrev:
Jobbar antingen 7-16 eller 15-22. Jobbar varannan helg och ibland också jul,nyår,påsk, och midsommar.

åh. vilket sammanträffande.

Senetrec skrev:
Vissa har det bra, en hel timme när ni är för många på jobbet och massa timmar när det inte är nån där överhuvudtaget. 15-22 är ju bara 7 timmar. Och detta ska vi pröjsa med skattepengar. Klart som fan ni måste jobba alla storhelger då, får bergis ut massa OB också. Satans kapitalister.

/OBS med ironi.

Börja 07:00, hehe. Sovmorgon. jag slår upp mina vackra blå vid 03:00 och börjar jobba 04:30. :( Inte roligt alls.

Börjar 07,00 men jag kör lite sommartid så idag var jag tex på jobbet vid 07,50 :) Semester om fyra dagar, tråkigt :crash

Börjar 07,00 men jag kör lite sommartid så idag var jag tex på jobbet vid 07,50 :) Semester om fyra dagar, tråkigt :crash

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025