Bör tjejer uteslutas från SH?

Bör tjejer uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
det är ju allmänt känt, att det knappt förekommer tjejer som skriver inlägg av rang och karaktär utan mest om makeup-tips samt hur jobbigt det är med skit under sina naglar och ännu sällsyntare att just dessa tjejer skapar trådar. och många verkar mest sitta på bönpallen och därmed kvalificera sig till samma liga som tex moppefuckos.

att tjejer snackar mycket är också allmänt känt, men just på sh bör prat om blöjbyten, val av pumps för kvällen samt brad pitt, hålla sig borta från detta forum.

när det dessutom, men inte så ofta, skapas trådar där deras åsikter är guld värda, så är det på sin höjd två (2) tjejer som bryr sig om att komma med inlägg.

så...bör tjejer uteslutas från sh?

Nej.

Bra med lite moralkakor emellanåt, och när de sedan verkligen börjar gnabbas sinsemellan är det faan bara att hålla i sig.

Underhållning på en nivå som vi män är helt chanslösa att kunna skapa, hur hårt vi än försöker. :D

Sen snackar dom ju hoj ibland oxå. Har jag hört iaf?

vilket får mig att tänka på första gången jag såg dig attila, tjejfrippa, tjejhoj och muskulös som en vandrande pinne.
eller andra gången du inte kunde åka med för att du skulle vara hemma med katten.
Inga inlägg av rang och karaktär heller.

Det ser illa ut för dig också.

Äntligen ett vettigt inlägg från dig. De kan gott lämna, de tillför inget alls. Det blir mest en massa PK-tjafs när brudarna ska kommentera saker. Antingen det eller så blir det fjortisskvaller om vem så låg med vem eller vem som körde om så bruden blev skrämd.

vilket får mig att tänka på första gången jag såg dig attila, tjejfrippa, tjejhoj och muskulös som en vandrande pinne.
eller andra gången du inte kunde åka med för att du skulle vara hemma med katten.
Inga inlägg av rang och karaktär heller.

Det ser illa ut för dig också.

nu handlar tråden om tjejers vara eller icke vara på sh; du kunde sagt något vettigt, något konstruktivt till 'ert' försvar, men väljer ändå den vägen som är helt irrelevant.

jag nöjer mig med detta svar till dig, då jag vet att du är 20 och några år fyllda.

Tjejer som inte kör hoj bör uteslutas.. Ett A (alt A1) på kortet borde vara ett krav....

Är man medlem på SH för att ragga får man nog napp snabbare på krogen...

Jag saknar ett alternativ i "Pollen":

"Ehhh jag vet inte, men har du provat att borra?" ;)

Helt säker på det? Hur brukar det inte se ut så fort en tjej slänger upp en tråd i "jag är ny"-forumet?

Helt säker på det? Hur brukar det inte se ut så fort en tjej slänger upp en tråd i "jag är ny"-forumet?

Jag vet inte, läser inte de. Men jag kan ju gissa att det inte blir mycket mer än några meningsbyten på SH för det mesta. Tror knappast det blir nån seriös dejting eller liknande av det.

Och det är troligtvis bara de mest desperata killarna som raggar i "jag-är-ny-trådarna", och de finns säkerligen ute på krogen också. =)

Äntligen ett vettigt inlägg från dig. De kan gott lämna, de tillför inget alls. Det blir mest en massa PK-tjafs när brudarna ska kommentera saker. Antingen det eller så blir det fjortisskvaller om vem så låg med vem eller vem som körde om så bruden blev skrämd.

Så jävla sant som det är sagt. :fakta
Jag har länge velat starta denna tråd men är rätt säker på att med mig som upphovsman hade det blivit banning igen. :gnissla
Det har funnits några få undantag, typ Madhonda och duckie.
I övrigt är det mest bimbofierat dravel.

Jaaa! bara ut med dom , UT ska dom... :gnissla

Nä´e det tycker jag inte , det är ju kul med flickor här inne ju..
Sen behöver väll inte ni som tycker det är jobbigt med blöjor , och
makeup o smink o skit , sitta o läsa skiten eller ?

vill kärringarna gnabba låt dom gnabba.

Finns ju värre grabbar här inne som ska hålla på o tjata o tugga hela tiden
värre än PMS kärringar.....

Jag vet inte om jag varit jäkligt off från SH, men jag har nog inte sett en enda tråd som handlat om blöjbyten, eller smink heller för den delen? Show me!

Så jävla sant som det är sagt. :fakta
Jag har länge velat starta denna tråd men är rätt säker på att med mig som upphovsman hade det blivit banning igen. :gnissla
Det har funnits några få undantag, typ Madhonda och duckie.
I övrigt är det mest bimbofierat dravel.

Hade du fått som du velat hade det väl varit du och Madhonda här, och ingen annan. :gnissla

Last edited:

Jo, men vi grabbar pratar ju bara om verkligen viktiga saker liksom. :tummenupp Är till exempel Biltemas oljor bra eller inte? :rolleyes:

Tjejer som inte kör hoj bör uteslutas.. Ett A (alt A1) på kortet borde vara ett krav....

Nej, det går tokfort här.
Eller vart har du varit dom senaste åren?

Jag vet inte om jag varit jäkligt off från SH, men jag har nog inte sett en enda tråd som handlat om blöjbyten, eller smink heller för den delen? Show me!

Hade du fått som du velat hade det väl varit du och Madhonda här, och ingen annan. :gnissla

bhaaa.... syftade bara på trådstartaren , hugg för fan inte på mig kärring...... ta en banan :banana

Finns nog en och annan kille här som saknar A behörighet av något slag. Inte är det någon som klagat på det.

Yngre killar och tjej med mc- drömmar måste ju kunna få tips någonstans. Börjar vi ställa krav på A behörighet är vi illa ute anser jag. Tillväxten måste ju komma någonstans ifrån.

Ska man stänga ute medlemmar ska det inte vara på grund av kön utan på grund av att de inte skött sig. Är det ämnen som inte hör hemma här kan man ju börja rapportera dem. Resten borde lösa sig själv.

Har du blivit skiten på näsan av någon tjej i helgen,,,, då kan man ju bli lite bitter.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP