Bör killar uteslutas från SH?

Bör killar uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
det är ju allmänt känt, att det knappt förekommer killar som skriver inlägg av rang och karaktär utan mest om motorcyklar samt hur jobbigt det är med biltemas kassa bromsbelägg och ännu sällsyntare att just dessa killar skapar trådar. och många verkar mest sitta framför datorn och därmed kvalificera sig till samma liga som tex moppefuckos.

att killar snackar mycket är också allmänt känt, men just på sh bör prat om oljebyten, val av däck för dagen samt pamela anderson, hålla sig borta från detta forum.

när det dessutom, men inte så ofta, skapas trådar där deras åsikter är guld värda, så är det på sin höjd två (2) killar som bryr sig om att komma med inlägg.

så...bör killar uteslutas från sh?

nej.

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Äntligen ett vettigt inlägg från dig. De kan gott lämna, de tillför inget alls. Det blir mest en massa PK-tjafs när grabbarna ska kommentera saker. Antingen det eller så blir det fjortisskvaller om vem som låg med vem eller vem som körde om så killen blev skrämd.

Du glömde ju pollen! Inte kan ni göra nånting rätt
facepalm_smiley.gif

kul med ett forum som har 3 medlemmar :va :huvet

är det inte bättre då att ni brudar skapar ett eget forum som ni själva kan hänga på? liksom lättare att flytta på några enstaka än hela bunten.:tummenupp

Last edited:
Nu blir jag helt snurrig. Är det här en ironisk tråd som folk tar på allvar eller en allvarlig tråd som ingen tar seriöst?

Blir knas på detta. Självklart ska alla killar uteslutas från SH. Bara män och några kvinnor ska vara kvar...

Nu blir jag helt snurrig. Är det här en ironisk tråd som folk tar på allvar eller en allvarlig tråd som ingen tar seriöst?

Blir knas på detta. Självklart ska alla killar uteslutas från SH. Bara män och några kvinnor ska vara kvar...

Det är en tråd som man tolkar hur man vill.. Såg att du joinade feb-10.. Välkommen till en höst på SH :tummenupp

Ett sporthojsforum för enbart tjejer har redan testats.
Hojsnacket vattnades tyvärr ur lite, det slutade såhär: www.amelia.se/forum

haha... ska vi registera oss där och kräva ett MC-forum.

Kollade under fliken "pengar & jobb" och förväntade mig snack om aktier, karriärstrategier eller liknande men nej, det var bara en massa "tyck-synd-om-mig-rubriker"

haha... ska vi registera oss där och kräva ett MC-forum.

Kollade under fliken "pengar & jobb" och förväntade mig snack om aktier, karriärstrategier eller liknande men nej, det var bara en massa "tyck-synd-om-mig-rubriker"

För total hjärnblödning kan jag (inte) rekomendera familjeliv.se. Som nybliven kärnfamiljsmedlem hamnade jag där när det skulle handlas barnvagn. Hela stället är ett argument för att mänskligheten är för dum för sitt eget bästa.

Herre jisses, borta från sh några dagar o hela skiten har spårat ur! :rofl :D

Nu har jag inte hunnit läsa den andra tråden, såg d fanns en lika dan om tjejer. Men hade jag velat ha bitchfights och mens-trådar hade jag hängt på bukefalos eller nån annan chicksite. Förstår att tråden inte är seriös men killar är bra! :krama

För total hjärnblödning kan jag (inte) rekomendera familjeliv.se. Som nybliven kärnfamiljsmedlem hamnade jag där när det skulle handlas barnvagn. Hela stället är ett argument för att mänskligheten är för dum för sitt eget bästa.

du menar alltså att SH visar på att det finns hopp för mänskligheten =)

Utan oss skulle "Jag är ny - forumet" vara den mest aktiva forumdelen på Sporthoj.com :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP