BillS
DayDreamer©
Efter en större smäll har innerbenen på R6an blivit liite böjda, kan man få dem raka igen o isånafall hur? Är de efter reparation mycket mindre stryktåliga? Hade gärna köpt nya men just nu tryter ekonomin lite..
//B
//B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vart bor du?BillS skrev:Efter en större smäll har innerbenen på R6an blivit liite böjda, kan man få dem raka igen o isånafall hur? Är de efter reparation mycket mindre stryktåliga? Hade gärna köpt nya men just nu tryter ekonomin lite..
//B
HiC skrev:Jag har rätat ett par gaffelben efter att jag kört in i bakändan på en bil. Krockade på Autobahn i Tyskland för ett antal år sedan, och gaffeln var helt ihoptryckt vid inbromsning innan jag träffade bilen så den vart krökt precis under nedersta gaffelkronan. När vi väl var hemkomna så var det bara att besöka en mekanisk verkstad som hade en hydralpress med precissionsklockor. Gaffeln blev inte sämre än innan och jag hade skoj med den hojen i ytterligare 5-6 år.![]()
Borsiin JR skrev:nej så böjda innerben går inte att räta. Skulle de gå att räta är jag dessutom tvegsam hur lämpligt det är att köra omkring med dem sprickbildningar är lömskt.
För övrigt så går det att köpa pirat innerben för ca 3kkr
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti