Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar Puig och PedrosaMan behöver inte vara expert på kroppsspråk för att notera en kille i gul keps som alltid hjälper, pillar på och kramar en av MotoGP-stjärnorna)
Vi som såg "Familjen Flinta" i direktsändning som snorungar, kommer ihåg vilket lyft det var när filmkamerorna blev så smidiga och billiga att man kunde följa loppen med en kamera i varje kurva.Jag har alltid misstänkt att Rossi har den obligatoriska kamera mot röven för att han vill locka nya beundrare. Varför annars ALLTID ställa sig upp och gräva in handen mellan skinkorna och dra ut kallingarna när producenten ALLTID filmar precis just då!?! Pengar under bordet?
Fast det kanske bara är en sedvänja från medelhavsområdet som jag missat? Redan de gamla grekerna....
No shit!Uccio!
No shit!![]()
Det var ett skämt från början Watson. Alla vet vem Rossi "kompis" är. Det är Puigs förhållande till Pedros som är lite läskigt.True shit, Sherlock!
Det var ett skämt från början Watson. Alla vet vem Rossi "kompis" är. Det är Puigs förhållande till Pedros som är lite läskigt.
Han, Puig, verkar bara vara så sjukligt besatt av att dalta med Dani. Putsa visiret osv som om det vore hans egen son eller nåt sånt. Jag får rysningar när jag ser dem på samma bild.Gay tror jag inte, däremot ganska korkade...
![]()
Han, Puig, verkar bara vara så sjukligt besatt av att dalta med Dani. Putsa visiret osv som om det vore hans egen son eller nåt sånt. Jag får rysningar när jag ser dem på samma bild.
Gandalf och Frodo från sagan om pubesringen?Visst ser det aningen gay ut.
Well, scarf är ju ganska cheyigt så... Maybe.
![]()
Vad menar duOrkar inte läsa hela tråden, men Jorpes hoj borde få en plats här
Jag har alltid misstänkt att Rossi har den obligatoriska kamera mot röven för att han vill locka nya beundrare. Varför annars ALLTID ställa sig upp och gräva in handen mellan skinkorna och dra ut kallingarna när producenten ALLTID filmar precis just då!?! Pengar under bordet?
Fast det kanske bara är en sedvänja från medelhavsområdet som jag missat? Redan de gamla grekerna....
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |