Bögracing

Man behöver inte vara expert på kroppsspråk för att notera en kille i gul keps som alltid hjälper, pillar på och kramar en av MotoGP-stjärnorna :o)

Mer och mer frigjort blir det. I USA nu senast använde Pedrosa helt öppet en gridboy istället för gridgirl.

HRC tycks vara MotoGP:s svar på Allsvenskans Djurgården.

:)

Du menar Puig och Pedrosa ;)

Uccio!

rossi-uccio.jpg

Last edited:
Jag har alltid misstänkt att Rossi har den obligatoriska kamera mot röven för att han vill locka nya beundrare. Varför annars ALLTID ställa sig upp och gräva in handen mellan skinkorna och dra ut kallingarna när producenten ALLTID filmar precis just då!?! Pengar under bordet?
Fast det kanske bara är en sedvänja från medelhavsområdet som jag missat? Redan de gamla grekerna....

Jag har alltid misstänkt att Rossi har den obligatoriska kamera mot röven för att han vill locka nya beundrare. Varför annars ALLTID ställa sig upp och gräva in handen mellan skinkorna och dra ut kallingarna när producenten ALLTID filmar precis just då!?! Pengar under bordet?
Fast det kanske bara är en sedvänja från medelhavsområdet som jag missat? Redan de gamla grekerna....
Vi som såg "Familjen Flinta" i direktsändning som snorungar, kommer ihåg vilket lyft det var när filmkamerorna blev så smidiga och billiga att man kunde följa loppen med en kamera i varje kurva.
Sedan gick det till överdrift.
Varför dessa underliga vinklar?

när producenten ALLTID filmar :va
Vad gör då kameramännen.? :hojsmilie

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8