Bögläppen ska bort.

Manne skrev:
2552737 kan man vara 57% homo, borde ju vara precis som med gravid, man kan inte vara lite gravid utan antingen är man det eller så är man det inte....:va :va :tungan
Seriöst så tror jag faktiskt alla ligger fördelade på skalan mellan straight och homo. :tungan

Men jag vill inte debattera det i den här tråden! Pliiis! ;)

/J

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej
Jag är 100% homo och har inte någon sådan "bögläpp" på min hoj. Måste jag verkligen sätta dit det?

/Jörgen

Hej Bullen!
Å jag är 100% hetro, icke invandrare och har "bögläppen" kvar.
Betyder det att jag måste ta av den, eller bli homo?

Manne skrev:
2552757 smyggravid kan man väl inte vara, eller?:D
Skendräktig gar det att vara i alla fall :va

johanm skrev:
2552656 aaaaaaa
Nu tycker jag faktiskt synd om dig. Den här traden blev helt sönderspammad. Kör en edit till och ställ om fragan.

Nagra seriösa svar har du ju i alla fall fatt och dem kan du säkert använda. :tummenupp

Last edited:
Qwerty skrev:
2552769 Hej Bullen!
Å jag är 100% hetro, icke invandrare och har "bögläppen" kvar.
Betyder det att jag måste ta av den, eller bli homo?
Om det inte regnar så syns vi ju tydligen på lördagskörningen, då kan jag kolla upp hur frigjort akterkastell din hoj har egentligen! Först då vet vi om du måste konvertera!:tungan

Ny tävling!? Vad ska den märkliga och förfulande påväxten heta i en perfekt värld!?

Jörgen Karlsson skrev:
2552822
Ny tävling!? Vad ska den märkliga och förfulande påväxten heta i en perfekt värld!?
Skylthållarstag?
Fordonsidentitets- / ljussignalmonteringsställ?
Laglydigplast?
Arselförfulare?
Haha, vad vinner jag? :pannkyss

GeFeldz skrev:
2552850 Skylthållarstag?
Fordonsidentitets- / ljussignalmonteringsställ?
Laglydigplast?
Arselförfulare?
Haha, vad vinner jag? :pannkyss
Haha!
Men det måste var ngt schvungfullt och kort tycker jag, som "skrajflärp" eller ngt liknande!
/J

Finns ju redan ett av Svenska Akademin antaget ord.
Skamflärp.
Med tjockt, norrländskt L!
Annars är vi tillbaka till början av tråden igen...:arsele

Jörgen Karlsson skrev:
2552930 Haha!
Men det måste var ngt schvungfullt och kort tycker jag, som "skrajflärp" eller ngt liknande!
/J
Funkar NÖRDLÄPP:confused:

Det är ju lite mer neutralt och politiskt korrekt, man riskerar inte att nagon känner sig direkt utpekad (om man inte vill alltsa :tungan )? Jag kallade annars den väst man var tvungen att ha pa sig när man övningskörde för Nördlapp sa da blir det rätt konsekvent eller...?

Palmas skrev:
2552975 Funkar NÖRDLÄPP:confused:

Det är ju lite mer neutralt och politiskt korrekt, man riskerar inte att nagon känner sig direkt utpekad (om man inte vill alltsa :tungan )? Jag kallade annars den väst man var tvungen att ha pa sig när man övningskörde för Nördlapp sa da blir det rätt konsekvent eller...?
Nördflärp är ok!

jesseboy skrev:
2552966 Finns ju redan ett av Svenska Akademin antaget ord.
Skamflärp.
Med tjockt, norrländskt L!
Annars är vi tillbaka till början av tråden igen...:arsele

Men skamflärp!! Vilket lyriskt uttryck! Kanon jue! :tummenupp
Det är ju det det handlar om, med liknelser till 1600-talets bespottning vid skampålen!
Att jag inte hade kollat upp SAOL! ;)

Last edited:
Jörgen Karlsson skrev:
2552822 Om det inte regnar så syns vi ju tydligen på lördagskörningen, då kan jag kolla upp hur frigjort akterkastell din hoj har egentligen! Först då vet vi om du måste konvertera!:tungan

Shit. Hoppas det går som jag tänkt.:rolleyes:
Kan inte på lördag, kan endast om det blir skjutet till söndag.

Qwerty skrev:
2553176 Shit. Hoppas det går som jag tänkt.:rolleyes:
Kan inte på lördag, kan endast om det blir skjutet till söndag.

Det går inte, då ska jag gå i kyrkan. Jag knäpper mina händer! :gnissla
Hedning!!

:)

Jörgen Karlsson skrev:
2553187 Det går inte, då ska jag gå i kyrkan. Jag knäpper mina händer! :gnissla
Hedning!!

:)

Jo jag vet känner mej som en svikare. Har äntligen börjat känna lite folk här på SH och sen kan man inte ställa upp när dom behöver mej som mest. Får se husvagnen ska in på vinterförvaring klockan 11 och med alla slöa människor så tar väll det 3h. Då är klockan 13 och det flesta tunnisar börjar tackla av från körningen. Kanske möta upp i Vaxholm klockan 14 om fler är intresserade utav att åka vidare.

Qwerty skrev:
2553229 Jo jag vet känner mej som en svikare. Har äntligen börjat känna lite folk här på SH och sen kan man inte ställa upp när dom behöver mej som mest. Får se husvagnen ska in på vinterförvaring klockan 11 och med alla slöa människor så tar väll det 3h. Då är klockan 13 och det flesta tunnisar börjar tackla av från körningen. Kanske möta upp i Vaxholm klockan 14 om fler är intresserade utav att åka vidare.

Kolla i lördagsåkatråden vetja! men jag tror du kan vara lugn, det lär nog regna.
Du får komma på Puben på Tivoli på lö om du kan.
Jag ska försöka ta mig dit.

Nu ska jag sluta vara off-topic. Jag undrar vad frågeställaren tog vägen, lite klen respons på mina fina skylttips... :va

/J

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...