Böderna Hörbergs i Lödde!

pelle80

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Har aldrig gillat bröderna hörbergs i lödde men nu är jag så jävla trött på det. Trodde inte att man kunde behandla kunder så som dom och ändå ha butiken kvar. Har tyvärr köpt mig en Kawasaki nu men jag ska inte serva den där ändå. Ingen annan som har fått samma dåliga service som jag där??

Har aldrig gillat bröderna hörbergs i lödde men nu är jag så jävla trött på det. Trodde inte att man kunde behandla kunder så som dom och ändå ha butiken kvar. Har tyvärr köpt mig en Kawasaki nu men jag ska inte serva den där ändå. Ingen annan som har fått samma dåliga service som jag där??

Jag har haft kontakt med Hörbergs en gång i samband med däckbyte. Fick varken bättre eller sämre service där än någon annan stans.

Vad hände eller vad hände inte?

Ska du ha en kawa nu? du som bara haft r1?

för övrigt tycker jag dom har bra service på hörbergs, alltid trevliga och hugger en direkt när man går in. dom hjälpte t.o.m min mor med att kontrollera sedlar då hon sålde sin bil utanför.

Har iofs. inte handlat hoj där men väl däck, prylar och personlig utrustning. Alltid blivit vänligt bemött och fått bra service.

Har inte märkt att de är särdeles dåliga, inte sämre än andra ställen i alla fall. Schyssta priser på däcksbyten, rätt bra priser på däck för att vara Sverige och säljarna är alltid trevliga mot mig.

Köpte ny hoj och ställ där. De hade inget hemma men ordnade allt till dagen efter, lyckades också pruta ner allt ihop med många sköna tusingar. Har varit där och köpt tillbehör och fått låna verktyg också. Så jag har inget negativt att säga, tvärtom. De är snabba och trevliga.

Har aldrig gillat gnällkukar och kommer aldrig göra det heller!!!

Är det en lokal konkurrent du skriver om?

Har själv handlat både utrustning och däck där och alltid fått bra service. Har även kompisar som handlar där och är hur nöjda som helst.

Kan du inte utveckla kritiken en aning?

Åkte dit och fick bakdäcket bytt och när jag skulle betala visar det sig
att plånboken låg i fickan men korten ligger kvar hemma och ingen cash...
Inga problem, snabb koll på körkortet, fick deras postgironummer och
fixade betalningen när jag kom hem. Schyssta killar tycker jag i alla fall

Ibland rätt OK service ibland ruskigt dålig

Några som jobbar där är rätt dåligt insatta i hojvärlden

Verkstaden ser förjävlig ut. Där skulle jag aldrig lämna nåt

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...