Båtforum - liknande sporthoj.com?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ska sälja min katamaran och letar efter båtforum, gärna med inriktning segling, då det är en ganska nischad grej med flerskrovsbåtar. Någon som har tips?

Nishad grej med flerskrov??

Skall man inte vara miljövänlig när man seglar ??

Segla blyfritt!

JAG VISSTE DET, ALLT VAR BARA EN FASAD! Här trodde man att Chewie aka Lemmy minsann var den där riktige helylle-bikern som mekat sedan barnsben och spottat snus sedan lekis. Men icke då, ICKE! Nejdå, här har man mörkat segelbåtar, katamaraner och fan och antagligen inte bara hans moster utan hela släkten.

Jag ser det framför mig: När Chrille åkt hem från diverse RR-tillställningar så åker Kiss-tröjan, skinnkappan och läderbootsen av för att bereda plats åt en välpressad Eton-skjorta, kostymbyxor med pressveck från Tiger, fula dj*vla seglarskor och den obligatoriska Henri Lloyd-jackan.

Antagligen så är den lusbebodda hårmanen bara en peruk och därunder döljer sig en svärmorsdrömsfrisyr vilken skulle göra Lars Adaktusson grön av avund.

-HUÄCK!

Det enda som för något gott med sig av detta avslöjande är att han antagligen inte alls diggar Eddie Meduza utan högst troligtvis kan tänkas åtnjuta Chopin eller Strauss istället.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti