Båt till Alastaro?

Jag läste någonstanns att man kunde boka med rabatt om man skulle på SO. Kommer givetvis inte på vart nu eller vilken rabattkod man skulle uppge.

eus skrev:
Jag läste någonstanns att man kunde boka med rabatt om man skulle på SO. Kommer givetvis inte på vart nu eller vilken rabattkod man skulle uppge.

Kan du leta reda på det och samtidigt leta reda på det stället där det stod att vi hade förtur! :huvet Allt är ju fullbokat om man kör med något större än en cykel!

oscar skrev:
Kan du leta reda på det och samtidigt leta reda på det stället där det stod att vi hade förtur! :huvet Allt är ju fullbokat om man kör med något större än en cykel!

Det är väl bara att skicka pålle med bussen en vecka i förväg så han har gott om tid att mysmecka och leka med skotern.
Han kan få välja på det och att köra via haparanda :hihi ....

oscar skrev:
Vilken/vilka lämpliga båtar/rederier finns det att åka med?

Seawind line bland annat. Är mer stuket fraktbåt men priset är minst halva mot Silja för 6m husbil plus släp och hytt ingår i priset oavsett dag eller kvällstur.

Ok resturang, sauna finns och en taxfree i storlek med charterflyget (ombord på planet)

oscar skrev:
Ring till någon SO-mupp dom vet säkert.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back