Bågen Upphittad!!

freddeR1

Drive it like U stole it!
Gick med
1 Aug 2003
Hoj
HONDA 954RR
blev av me R1:an förra onsd,trodde aldrig att ja skulle få se den igen eller nån annan hoj heller för Förs gick ut dan innan dom stal den.. men så ringde snuten i dag o hade hittat den tillsammans med i splitter ny V-Rod+nån annan splitter ny H-D+en massa andra prylar,mitt ute i skogen!!var ute o kollade på hojjen o inte ett skit va trasigt inte ens låsen! det enda som va var en repa på bak ändan efter att den hade légat ner!! fy FAAN va gott!! fick reda på att typ en timma efter att snuten hittat hojjarna så grep do typ 4-5 Polacker med bil o släp falska pass straxt utanför Aneby.... Ibland é snuten bra o ha!/fredde

He he dessa blåbärsplockare

He he dessa bärplockare.
Är det inte kylskåp o frysar de lastar hem så är det stulna cyklar o nu tycks de ha gått över till hojar....ja det är nog som sagt ligor som härjar.

Tokmycket grattis...!!

Nu vill jag inte va rasistisk.... MEN öststatare verkar va in åt helvete klåfingriga på annat än våra bär..... :fakta

Detta VET jag... då jag har exempel..!! :rolleyes: :(

Suck...!! Inför handkapning på såna som snor andrar grejer.... då kanske dom fattar att dom skall låta bli... och får svårt att göra om det.!! :mad: :mad: :mad:

Ja fy fan gott! fick höra nyss att dom hittade 8st -R hojjar 3 scootrar,nya kläder för typ 200 tusen,massa bilstereo,datorer hemma stereo,ja allt möjligt..oxå omkring där ja bor Aneby,(Lekeryd),Bla 2st R hojjar ifrån gränna ( såg att nån här inne blivit av med en Honda 600-02+en Fireblade-02ifrån gränna!!) en R-1:a ifrån Nässjö,en R1:a från Linköping..mm..! låg oxå mitt ute i skogen..säkert samma jävla pack! :mad:

freddeR1 skrev:
[...] Förs gick ut dan innan dom stal den.. [...] inte ett skit va trasigt inte ens låsen! det enda som va var en repa på bak ändan efter att den hade légat ner!! [...]

Fy fan vilken tur (i oturen) du har! Sånt här blir man glad av att höra! Grattis! :tummenupp

Grattis!!

Kul att de har hittat din hoj.......... :tummenupp

Synd att de inte hittade min samtidigt..... :(

Ibland är Polisen rätt bra att ha. Köp nu en Trisslott också!

Kalas ju!

Det finns chans att polisen även tagit de som var på min hoj och försökte.
Dessa skall jag söka upp och ta reda på hur de ser ut så de inte kommer längre efter de avtjänat sitt eventuella straff.

750RR

Ett lysande exempel på vad bra poliser är när dom sköter sitt jobb istället för att jaga fortkörare!. :tummenupp

Madhonda skrev:
Tokmycket grattis...!!

Nu vill jag inte va rasistisk.... MEN öststatare verkar va in åt helvete klåfingriga på annat än våra bär..... :fakta

Jasså, jag har ju sagt åt dig att sluta hänga på såna klubbar...hehe

Grattis:D Då är inte somar förstörd :)

Undra varför de snor bågar och sånt skulle vara bättre om de skaffa jobb och sånt då är de hjärtligt välkommna men inte om de ska komma hit och sno bågar från oss :kocko

Min pappa kom hit från Iran för 30 år sedan, inte började han med sånt nej nej han började plugga och skaffa jobb. Att invandrare har det svårt är skit snack! Får man uppehålls tillstånd så är det inga problem att börja plugga och skaffa jobb! Eller om man har utbildning så skaffa jobb för fasen!

Grattis till den återfunna skönheten!! :tummenupp

Lås den nu ordentligt med lås som går ner i marken o massa annat. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey