Bågarna rastas i Helsingborg

uppstart o testsväng idag på nåra hundra meter, var kallt i mjukisbralla o fleecetröjja

Trodde jag såg i syne i Fredags. Kom en kille på en Honda cx500 mitt i centrala Örebro. Vi har ca 85-90cm snö här och rejäla isvallar på gatorna. Såg lite osäkert ut. :3freak

VaFaaaaa--an! Hata skåne mer nu! :P
Det är 60-70cm snö här! (umeå, norrland)
(iofs sol o 0.5C i skuggan men iaf)

(dvs Jag är avis som f-n att de kan köra hoj nu)

Vi har samma status som Umeå i Västmanland..långt till hojåkat, då man kollat preliminär prognos för 2 veckor så ser det mörkt ut..:gnissla

Åkte till garaget idag på morgonen, efter att mekat ihop hojen igår kväll. Så nu är årets första tur avklarad. Kanonskönt att få köra lite, men det var lite kallt på förmiddagen. Men nu börjar solen titta fram även i København. Lider med er som fortfarande dras med lappmögel.

Du kan pusta ut (lite grann iallafall), vi här i mellersta Svealand har också typ 30-40 centimeter snö så att köra motorcykel kommer nog ta ett tag :(

Hur stavas "Kawazaki" på din tank?:D

Skämt åsido... Vi har plats i Skåne för alla som vill köra hoj lite tidigare, lite längre och ha lite lättare åtkomst till racingbanorna.:banana

Ska försöka få tummen loss nästa vecka och skruva ihop hojen:tummenupp
Sen blir det att leta reda på en vettig försäkring:gnissla sen blir det ut och gasa en runda:yoparty

Körde 4 mil på E20 i trakterna kring Alingsås idag. Tog även en sväng in till centrala Alingsås. Många pekningar, skratt och tummen upp av andra trafikanter. En gubbe kom fram och sa att jag var det säkraste vår-tecknet han sett hittills :tummenupp

Jag mötte öven 2 motorcyklar, men dom fuskade och hade sidovagn!

Blev 4 mil ikväll. Upptäckte även att råttor hade ätit upp stoppningen i båda mina hjälmar... Hoppas FB kan ersätta mig lite!

Hörde några motarder dundra förbi nere på E6 leden här i Göteborg igår eftermiddag o så blev jag omkörd av en toooringbajk på Rv40 oxå. Tempen visade +4,5 i bilen o vattnet rann i zebramönster från vägkanten - Våren är i Götet :banana

Bestämt att jag ska köra innan mars är slut, nästan bart på de större vägarna. Grusvägen hemma i uppsala blir läskig, den lär va värsta isbanan... Kanske får låna ett släp i macken och frakta den på det den första kilometern :tungan
Jag vill kööööraaa!!!!! :huvet

Hörde några motarder dundra förbi nere på E6 leden här i Göteborg igår eftermiddag o så blev jag omkörd av en toooringbajk på Rv40 oxå. Tempen visade +4,5 i bilen o vattnet rann i zebramönster från vägkanten - Våren är i Götet :banana

Jag mötte två hojar på rv40 igår ....
det ökade suget att fixa hojen :)
den är ju regad/besiktad/försäkrad och allt

om jag ska vara lite positiv så är det solsken i sthlm, 10grader i solen, slask överallt men man får iaf lite hopp nu

Drog av en 6-7mil igår! skruvade hela lördagen med crash-bobbiner samt att jag satte in handtagsvärmare under orginalhandtagen! Så jävla bra blev det. Varmt och skönt kan jag berätta :) rekommenderas starkt (high-low switch)

Blir med stor sannolikhet MC till jobbet framöver nu!

Back