tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Kan man inte här på sporthoj försöka gå tillbaka till grunden för hela forumet, att folk ska ha kul, kunna följa trådar och ämnen utan att det blir en massa personligt tjafs. Förstår att moderatorer och många från förr försvinner/försvunnit, då det ideligen förekommer personangrepp och avvikelser från ämnet.
Har precis deltagit och fått vara med och få priset "Årets Mediaorm" i hop med 800st andra Flashback medlemmar(ang fuskande naturfotografen Terje Hellesö), 10'000 inlägg och inte något tjafs. Här inne smäller det med en gång.
Jag drar mitt strå till stacken , genom att även i år 2012 sponsra RHaggen racing, då svensk roadracing behöver all hjälp de kan få.
Annars är det Toymans blogg jag läser, för att slippa allt tråkigt tjafs och personangrepp. Följ tråd och ämne och SH's regler för trevligare samvaro för oss alla.
Har precis deltagit och fått vara med och få priset "Årets Mediaorm" i hop med 800st andra Flashback medlemmar(ang fuskande naturfotografen Terje Hellesö), 10'000 inlägg och inte något tjafs. Här inne smäller det med en gång.
Jag drar mitt strå till stacken , genom att även i år 2012 sponsra RHaggen racing, då svensk roadracing behöver all hjälp de kan få.
Annars är det Toymans blogg jag läser, för att slippa allt tråkigt tjafs och personangrepp. Följ tråd och ämne och SH's regler för trevligare samvaro för oss alla.