Bäste broder

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Alingsåsmaffian är tillbaks!!!
Ja, i alla fall till 50%...
Den gode Felix har gjort prioriteringar av stora mått, vilket vi med stor sorg tvingas leva med. Alingsåsavdelningen höjer honom givetvis till skyarna i vanlig ordning , som sig bör!

Denna broder av bästa sort lider säkert nu när våren börjar nalkas. Förmodligen trillar det stora krokodiltårar nedför denne ädle herres kinder, nu när han möter säsongen utan att kunna ha en mustig maskin att bestiga.

Men Broder!!!!
Räds icke våren, ty det står alltid en spygrön best till Ditt förfogande!
Närhelst Du vill ta en skön tur, slå bara en signal!

Vem minns väl inte Touring ADHD style part I-VI i tidigare trådar.
Mina vänner, läs och njut, för vi är tillbaka!!!

Masterlord

Måste bara svara, har inte skrivit här på år och dar men nu är det dax...

Masterlord: Du är varmt välkommen till Borås i sommar (eller närhelst du vill) och köra med mig, hehe det är en ära för många.

Sven666: Inflyttningsfest snart....

Kul att se Er här igen!

Det har blivit väldigt få mil de senaste åren, knappt 300 per år. Det lutar väl åt att det inte blir fler i år heller... Men pärlan e fortfarande som ny!!!
Ska försöka åka ut med Er nån gång i sommar, fast det vore ju kul om det blir ett stort gäng då. Det brukar ju vara lite slappt med det...

Så du överlevde Japan, bra.

Jaförfan klart vi ska köra lite ihop i sommar.

Har t o m Vägra Vurpa hittat hit igen?!?! Det var inte igår man läste nåt ifrån dig du............ Hur är läget? Fortfarande ovurpad?
Blir ingen "riktig" ADHD-revival utan mig&Tommy:)

Har t o m Vägra Vurpa hittat hit igen?!?! Det var inte igår man läste nåt ifrån dig du............ Hur är läget? Fortfarande ovurpad?
Blir ingen "riktig" ADHD-revival utan mig&Tommy:)

Ja, det var inte igår vi träffades direkt. Jag har knappt varit ute på nätet på snart 2 års tid eller så...

Det är väl fint, gjort slut med tjejen i November så har varit fri sen dess,
rätt skönt faktiskt ;-)
Japp, är fortfarande ovurpad, men har ju vart med om en och annan incident så att säga, hehe. Du då? Sist jag hörde nåt om dig bodde du i Norge.

Hej på er allihopa
kul att höra att dom gamla rävarna fortfarande lever. vet inte om det har undgått någon att jag nu efter ett år på enduro och offroad spåret med en TTR 600, nu står helt hojlös, till förmån för att Helt underbart hus i Dalsjöfors.
......ja jag vet frugan hade ett finger med i beslutet !!!! men jag tyckte själv att efter 12 års hojåkande så kan man va utan hoj nått år.Men nu ångrar jag mig djupt. kul att höra ifrån dig "vägra vurpa" hoppas vi alla kan träffas nån gång.

/ Tobbe

Tjena Tobbe!

Klart att du ska lyssna på frugan lite, men Du kommer väl tillbaks efter några år igen...
Hade själv ett uppehåll mellan 1993-2002, men det e svårt att hålla sig borta!

Tjena Tobbe, du vet det är inga problem, det finns en plats på min hoj du kan sitta på.... Jag kör lugnt oxå ;-)

Det var riktigt länge sen vi sågs, senast på festen hos Johan va?

Jag flyttar till Borås om ca 1 vecka så det blir faktiskt en
inflyttningsfest sen. Jag får väl återkomma om det.
Vore kul om vi kunde sitta o snacka lite, ta nån pilsner.

Tjena Tobbe!

Klart att du ska lyssna på frugan lite, men Du kommer väl tillbaks efter några år igen...
Hade själv ett uppehåll mellan 1993-2002, men det e svårt att hålla sig borta!

Klart jag kommer tillbaka, helt utan hoj blir jag nog inte. Farsan använder ju knappt sin FJ 1100 (han körde 50 mil förra året), vore ju synd om den står och blir gammal och dålig :-)

Tjena Tobbe, du vet det är inga problem, det finns en plats på min hoj du kan sitta på.... Jag kör lugnt oxå ;-)

Det var riktigt länge sen vi sågs, senast på festen hos Johan va?

Jag flyttar till Borås om ca 1 vecka så det blir faktiskt en
inflyttningsfest sen. Jag får väl återkomma om det.
Vore kul om vi kunde sitta o snacka lite, ta nån pilsner.
Jo vi vet nog allihopa vid det här laget att du kör lungt :rolleyes:

Last edited:
helt klart, ska du flytta ner igen eller är ni bosatta i norge för evigt??

en fest hade ju heltklart varit på sin plats :D

Nja, dröjer nog ett tag, Elisabeth har gått och blivit butikschef så jag tror inte vi flyttar hem än på ett år eller tre.......

Fester är alltid helrätt:yoparty

VV: Hade en liten känsla av att det var en tjej med i bilden när du plötsligt bara upphörde att existera på SH. Dom tar mycket av ens tid eller hur?!
Kommer som sagt va dröja ett tag innan ni får se min breda(med skinnställ på) rygg försvinna framför er på banan(RV41)........:)

En vacker dag så:hojraket

VV: Hade en liten känsla av att det var en tjej med i bilden när du plötsligt bara upphörde att existera på SH. Dom tar mycket av ens tid eller hur?!
Kommer som sagt va dröja ett tag innan ni får se min breda(med skinnställ på) rygg försvinna framför er på banan(RV41)........:)

En vacker dag så:hojraket

:-) Jo det är sant att brudar tar mycket tid. I mitt fall så var det ett bortkastat halvår, kunde lika gärna gjort nåt annat den tiden. :huvet

*/ ?>
Back