Krille-666 skrev:2392488Jag skulle säga att den bästa hojjen är ktm 660 ur många synpunkter.
625:an är oxå hiskeligt enkel och bra att slanga med om det gäller längre sträckor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krille-666 skrev:2392488Jag skulle säga att den bästa hojjen är ktm 660 ur många synpunkter.
Samma här, jag duttar lite med kopplingen på ettan och kör kanske 5 meter med framhjulet 1-2 decimeter över marken.Cervantes skrev:2392484Det är ju steg två.. altså när man vågat sig så långt att försöka slangaDit har jag kommit nu.. fått några mindre slangnings försök men visst är man rädd att det ska göra ont
![]()
sandstream skrev:2392849Samma här, jag duttar lite med kopplingen på ettan och kör kanske 5 meter med framhjulet 1-2 decimeter över marken.
Kommer aldrig att bli bra på det där![]()
öva öva öva det är bara nöta som gäller tillslut kommer du längre och längre ,högre och högre.! ut och nöt på nu!Cervantes skrev:2392962Nää det är lite klurigt.. jag har börjat gasa upp den på tvåan men istället för att rycka bakåt lyckas man ju luta sig frammåtmen men.. övning ger väl färdighet får vi hoppas
![]()
Buskenstrom skrev:2393361öva öva öva det är bara nöta som gäller tillslut kommer du längre och längre ,högre och högre.! ut och nöt på nu!![]()
![]()
pontiac skrev:2390884vilken är den bästa motarden (enklast)att köra på bakhjulet med?
Kortare sträckor då är den trixigare ellerMikey2000 skrev:2392844625:an är oxå hiskeligt enkel och bra att slanga med om det gäller längre sträckor![]()
Billson skrev:2394492Kortare sträckor då är den trixigare eller![]()
Mikey2000 skrev:2395713Jappdet går även att köra på 2 hjul, jag har provat med det var jäkligt svärt
![]()
Tror det där är standardfel har det på min med....Mikey2000 skrev:2395713Jappdet går även att köra på 2 hjul, jag har provat med det var jäkligt svärt
![]()
kåteämm skrev:2393783Tekniken är det viktigaste, om inte det enda. Körde ju 1.5km med min CR125 jag hade utan problem, sen gav underarmarna uppDet är bara ut och nöta
Tror nog det är hyffsat mycket svårare med en sporthoj, kanske för att jag aldrig kört en, men allt går med lite träning![]()
BORG skrev:2402092Tycker Husan e grymt enkel!!! Men man ska tydligen inte åka längre än typ 500meter i sträck för att inte smörjningen ska bli för dålig på husan.
Hsb-Chrille skrev:2402603Eller så kör man med lite 2-taktsolja inblandat i soppan![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |