Vilken båge är att föredra när man ska lära sig att stunta?
Jag kan inte mkt än. Bara kör en sässong, men lärt mig växla på bakslangen, lite stående wheeliesar, stoppisar osv. Naturligtvis inte särskilt bra på något av de, men ska träna vidare, + kommer väl snart nog att testa lite nyare djärvare saker.
Jag köper ny båge till vår, och det står som det ser ut nu, mellan GSXR750 (98/99) eller R1 (98/99).
Jag har provkört båda två, och trivs egentligen jäkligt bra på båda 2. Sitter skönare på gixxern, men rettan går ju som en oljad bajskorv i rutchekana. Dock känner jag att gixxerns tryck räcker fint.
Båda hojarna är ju poppis i stuntsammanhang, men vilken är egentligen bäst? Kraften talar ju för rettan, men kvalitetsmässigt är väl gixxern att föredra? Smörjer båda bågarna ordentligt vid mkt bakhjulskörning?
Det jag planerar göra är att dreva ner, på med crashpuckar + kåpor, och montera wheeliebar så småning om...
-Vilken hoj lämpar sig bäst för sånnahär "tappa bågen"-aktiviteter?
Jag kan inte mkt än. Bara kör en sässong, men lärt mig växla på bakslangen, lite stående wheeliesar, stoppisar osv. Naturligtvis inte särskilt bra på något av de, men ska träna vidare, + kommer väl snart nog att testa lite nyare djärvare saker.
Jag köper ny båge till vår, och det står som det ser ut nu, mellan GSXR750 (98/99) eller R1 (98/99).
Jag har provkört båda två, och trivs egentligen jäkligt bra på båda 2. Sitter skönare på gixxern, men rettan går ju som en oljad bajskorv i rutchekana. Dock känner jag att gixxerns tryck räcker fint.
Båda hojarna är ju poppis i stuntsammanhang, men vilken är egentligen bäst? Kraften talar ju för rettan, men kvalitetsmässigt är väl gixxern att föredra? Smörjer båda bågarna ordentligt vid mkt bakhjulskörning?
Det jag planerar göra är att dreva ner, på med crashpuckar + kåpor, och montera wheeliebar så småning om...
-Vilken hoj lämpar sig bäst för sånnahär "tappa bågen"-aktiviteter?