Bästa sporthojlåten!!!!!!

[08:44] * NoicE burnar till: mp3|Theme songs - Ghost Busters


Sån nostalgi!

Filmnet +
[08:45] * NoicE fluffar till: mp3|Kenny Loggins - The Heat Is On

[08:47] * NoicE kröker till: mp3|Jefferson Starship - We Built This City
[08:49] * NoicE dolby sorroundar till: mp3|kenneth & the knutters - stor, stark och vacker


fan snart är det dags :squid
 
Motorcykle Mama med Paul Paljett
 
Cake - The distance

Kanske inte så extremt fartig låt, men det är en bra text som får en att associera till hojåkning.
 
Här är det mest bara hårdrock som nämns. Hårdrock är mycket bra hojåkamusik, men fram för lite annorlunda musik också.
T.ex. Blues Brothers, Flip, Flop & Fly, eller varför inte Brian Setzer med t. ex. Jump, Jive & Wail....

Gubben i lådan..... :)
 
Vad som helst med Red Hot Chili Peppers :bow
Vassast är nog ändå dock Give It Away från deras underbara album Blood Suger Sex Magic
 
Here comes the pain me slayer kanske.... har aldrig orkat bry mig om texten men titeln e tung
 
Seizure Later skrev:
T.ex. Blues Brothers, Flip, Flop & Fly
Gubben i lådan..... :)

Hhaha, Flip, Flop and Fly and don´t care if I die, don´t ever..............
Right on the money :D :D
 
Manic street preachers: Motorcycle emptiness..

(Har inte ställt på hojjen än, och det är soool :mad: )
 
Låtar som man inte kan sluta gasa till:

Peter & the testtube babies - Maniac
Hardcore Superstar - Have you been around
Sator - Hello hello
Anthrax - Got the time
Accept - Tv Wars
Billy Idol - Rebel yell
Cosa Nostra - Hets
Judas Priest - Turbo lover
Nine Inch Nails - Head like a hole
Sisters of Mercy - More

ett axplock av låtar som bör finnas på en bra åka fort-platta...
 
Heman Hunters - Moppe
 
Mattias skrev:
Hit me baby one more time - Britney Spears

Va dillar du om Lucky är så mycket bättre! För att inte tala om den excellenta covern på "I love rock'n roll" där hon sitter på en båge i videon!
 
Rodentboy skrev:
Hur kunde jag glömma den...klar favorit också...

Slave to the grind med Skid Row är inte fy skam heller...

Eller Youth gone wild :rock

Eller varför inte HELA "Slave to the grind" plattan :rock
Eller kanske "Appetite for destruction" :rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top