Bästa sättet att spendera en lunch?

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Efter en grå och trist förmiddag på jobbet, så är det strax lunch!
Bästa sättet att spendera den?

Snabbt intag av skräpmat på närmaste McDonalds, och sen putsa lite på knäpuckarna!
Tjooohoooo!! :banana

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    92.3 KB · Visningar: 272
Då ska jag vara lite snällare än ovanstående :D
Ca 1-2mån sen kommer VDn ner o frågar om vi känner nåt mc bud, det är stopp på essingeleden och han har ett jätteviktigt papper i originalutförande som måste från oss i söderort till en mottagare i norrort så snabbt som bara möjligt. Han satt själv i ett viktigt möte och hade ingen möjlighet att komma loss mer än nån minut.
Ingen av oss känner nåt mc bud, men jag föreslog att kag tog hans nya Z750 och åkte direkt, han tvekade inte en sekund och med hans något för trånga skinnjacka/hjälm/handskar brann det i knutarna på en väldigt rolig lunchtur på VDns hoj :yoparty

Åka hoj nuu!? Du är galen är ju iskallt:D och med kall asfalt och otäcka orangea löv blir de ingen finslipning av några knäpuckar:gnissla
Sluta nu skriva sådanna dumheter så jag med gått samvete kan dra filten över huvet i soffan och vänta på vår.:(

Åka hoj nuu!? Du är galen är ju iskallt:D och med kall asfalt och otäcka orangea löv blir de ingen finslipning av några knäpuckar:gnissla
Sluta nu skriva sådanna dumheter så jag med gått samvete kan dra filten över huvet i soffan och vänta på vår.:(

:D

Var säkert +10 och sol. Tempen i däcken kändes bra, men det vart inget putsande på knäpuckarna tyvärr. Men fick nöjet att blåsa förbi några bilar på slangen iaf! :rodnar

Bästa sättet att spendera en arbetsveckelunch (oftast) att skyffla in mat i ansiktet i en rasande fart. Inte McD dårå.

:D

Var säkert +10 och sol. Tempen i däcken kändes bra, men det vart inget putsande på knäpuckarna tyvärr. Men fick nöjet att blåsa förbi några bilar på slangen iaf! :rodnar
Du lever farligt som skriver sånt på dagens sporthoj.com :hihi

Äsch! Gammelgegg som jag får väl vara glad att man kan få nått att resa sig fortfarande?
:krama

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...