Bästa sättet att skjuta dammsugarn i luften?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date

sportbike

Guest
Nu ska skiten dö!
Men, kära Bullen, hur gör man?
Vi tänkte tanka bensin i den och helt enkelt starta den, men frågan är om det tar sig.
Ska man stoppa ner slangen i en hink soppa, fylla påsen med V-Power, Diesel och en punkterad flaska Brakeleen?
Alla tips är välkomna, det är fredag och nånting måste eldas upp.
Shoot.....:yoparty

Min morfar dammsugade upp ett getingbo, sedan sprutade han in radar i dammsugarn. Dock visste inte mormor om detta och tog dammsugarn. Kan tänka mig att det blev en rejäl klump i strumpbyxan när hon startade den. Så om du fyller den med nån slags drivgas så bör du få en eldsprutande snabeldrake.

Dammsug upp startgas. Då smäller det! Blev ett bra märke i taket hos polaren. Den fungerade aldrig mer. :-)

Dammsug bensin, rigga en skarvsladd så ni inte brinner upp...Ibland smäller det, ibland inte. Sånt här är KUL!!

[YOUTUBE-ID]aNwq939ienM&feature=fvw[/YOUTUBE-ID]

Har du inte gasol på jobbet?

Jag har en liten gasulbehållare hemma, sån där engångs från Biltema, som jag ska lägga i en brasa nån gång å se vad som händer, men jag får aldrig tummen ur :(

Har du inte gasol på jobbet?

Jag har en liten gasulbehållare hemma, sån där engångs från Biltema, som jag ska lägga i en brasa nån gång å se vad som händer, men jag får aldrig tummen ur :(

Vi har allt, brandsläckare också.
Ska prova lite acetylen, startgas och soppa, återkommer.
(från akuten :död)

Tänkte inte på de... Synd att du är sån asocial kille som inte känner nån utanför jobbets fyra väggar heller :tungan

Ja du, det börjar bli lite väl tjatigt, faktiskt.
Nästa gång nån på SH vill ha hjälp blir det kalla handen :nicka

Sorry, ingen kammra, men det gick kalas.
Fyllde den fulla påsen med bensin och diesel, plus en burk bromsrengöring och en burk startgas inuti.
Sprayade hela utsidan med brakeleen och tände på, givetvis med motorn igång.
Först gick den som vanligt, sen tog det sig i maskinrummet och plötsligt varvade den 14.250 rpm med en rökutveckling som fick oss att nervöst famla efter mobiltelefonen.
Sen gick startgasen på lunch och katapultade bort locket, övre halvan har vi inte hittat än :hihi
Helgen e räddad.

Hel rätt :D

vi avlivade en tvättmaskin med ett knallskott m/52 eller vad dom nu heter, blå grej.

den dog

Sorry, ingen kammra, men det gick kalas.
Fyllde den fulla påsen med bensin och diesel, plus en burk bromsrengöring och en burk startgas inuti.
Sprayade hela utsidan med brakeleen och tände på, givetvis med motorn igång.
Först gick den som vanligt, sen tog det sig i maskinrummet och plötsligt varvade den 14.250 rpm med en rökutveckling som fick oss att nervöst famla efter mobiltelefonen.
Sen gick startgasen på lunch och katapultade bort locket, övre halvan har vi inte hittat än :hihi
Helgen e räddad.
Mina kollegor tittar konstigt på mig, är det inte normalt att sitta för sig själv å skratta högt på jobbet? :5sure

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026