bästa sättet att få rent ett skinnställ??

Att lämna in på kemtvätt då, funkar det? Läste nån tråd för ett par månader sedan där en del verkade nöjda i alla fall. Borde ju funka på mindre önskvärd lukt också, inte bara på en snygg utsida. Fler som har erfarenheter? Skulle ju vara en mardröm att råka ut för nån klåpare som på nåt sätt sabbar skinnet. Skulle säkert inte bli drygt att disskutera ersättning efteråt.

Dea skrev:
Att lämna in på kemtvätt då, funkar det? Läste nån tråd för ett par månader sedan där en del verkade nöjda i alla fall. Borde ju funka på mindre önskvärd lukt också, inte bara på en snygg utsida. Fler som har erfarenheter? Skulle ju vara en mardröm att råka ut för nån klåpare som på nåt sätt sabbar skinnet. Skulle säkert inte bli drygt att disskutera ersättning efteråt.

Om jag inte minns fel så blev Oljekyld_GSXR av med ett skinnställ på en kemtvätt.

Men det kanske var en engångsföretéelse.

Sadeltvål är det bästa tycker jag både invändigt å utvändigt.

OBS!! Med invändigt menar jag inte att du skall förtära tvålen :tummenupp

/Mike

Vannish rosa löjlig burk provade jag med, på vinst och förlust. Funkade bra tog fram färgerna bra på mitt gamla T2 ställ.

:corn

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard