Bästa pizzorna i Stockholm

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hittar man på Vedugnen i Alvik (vid rondellen). Grymt goda pizzor! Har bl.a. käkat "Salamino" där ett gäng gånger.

Sen finns det en jäkligt bra italienare i liknande stil bakom Gallerian mittemot en djuraffär på Herkulesgatan 5. Il Forno Due. Inte finkrogsstil på betjäning men nu var det maten det gällde.

Kom med tips på ställen man missat tack!

Pizzeria Oden!!!
ska ni ha kebab, ska ni ha oden!
vettefan va vägen heter men det ligger i västerhaninge =)

Vill man ha normaldyra flottpuckar som är överlägset goda ska man flytta röven till Pizzeria Amigo på Flemminggatan. Dock är stället lika stort som min klädkammare så man bör ta med sig käket.

Pizzeria Oasen i Trångsund Spelvägen 3(Typ hundra meter ifrån mig så gissa vart mitt käk kommer ifrån...) Stora, knapriga bottnar, riktigt bra fyllning, och grymt goda...
Ta en sväng förbi det är det väl värt...
//TwinSucker

Oasen i Trånkan råkkar. Jävligt nice pizzor.
Vill man ha mycket för pengarna åker man dock till Pizzeria Americana i Farsta. 29:- st för helt OK pizzor och tjackar man tre tror dom man har barn så får man en klubba också. :tummenupp

Gulsnabbtrajja skrev:
Vill man ha mycket för pengarna åker man dock till Pizzeria Americana i Farsta. 29:- st för helt OK pizzor och tjackar man tre tror dom man har barn så får man en klubba också. :tummenupp

Är Oasen bra? brukar handla i Trånkan vid Centrum...

Annars är Sthlms läns godaste pizzor de på Pizza La PLaya i Nynäshamn.. inte biliga, rätt så små men så goda!

Bästa Pizzorna

Kom och testa pizzorna hos Pizzeria Americana i Trångsund! RIIIIKTIGT GODA pizzor! Tel:08/771 41 00. Jag kan garantera dig att du kommer gå tillbaka dit ett tag framöver:tummenupp

Kungsholmens Pizzeria <--- OBS LÄNK

Deras Azteka är sååå grym!! :yoparty

Pratar vi Azteka så ska man gå till Pizzeria Americana i Trångsund, dem har grymt goda pizzor för ett bra pris! 08/771 41 00! Vi kanske ses där:yoparty

Last edited:
2811504 Kom och testa pizzorna hos Pizzeria Americana i Trångsund! RIIIIKTIGT GODA pizzor! Tel:08/771 41 00. Jag kan garantera dig att du kommer gå tillbaka dit ett tag framöver:tummenupp

Pratar vi Azteka så ska man gå till Pizzeria Americana i Trångsund, dem har grymt goda pizzor för ett bra pris! 08/771 41 00! Vi kanske ses där:yoparty
Jag antar att du äger Pizzeria Americana i Trångsund? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...