Bästa Mc utbildning i Stockholm?

Måste hålla med några andra om att Grönlunds rockade, beror väl iofs helt på vilken lärare du får o hur er personkemi stämmer överens. Kan bara meddela att min lärare lånade ut sin privata hoj till mig efter uppkörningen. Som han så fint uttrykte det..
Du har inte skaffat hoj en va???
Nej sa jag.
Men det går ju inte för sig sa han. Här ta mina nyklar o lämma tillbaxs dem imorgon bitti.
Va skojjar du sa jag.
Nej fan heller sa han.
Shit sa jag o flög på honom o gav en riktig bamsekram.
Vi träffas fortfarande privat...rock and roll!!!

Måste hålla med några andra om att Grönlunds rockade, beror väl iofs helt på vilken lärare du får o hur er personkemi stämmer överens. Kan bara meddela att min lärare lånade ut sin privata hoj till mig efter uppkörningen. Som han så fint uttrykte det..
Du har inte skaffat hoj en va???
Nej sa jag.
Men det går ju inte för sig sa han. Här ta mina nyklar o lämma tillbaxs dem imorgon bitti.
Va skojjar du sa jag.
Nej fan heller sa han.
Shit sa jag o flög på honom o gav en riktig bamsekram.
Vi träffas fortfarande privat...rock and roll!!!

Jag blir helt seriöst tårögd av det jag läste... Visste inte att det fanns sådana människor!

Jag körde borta i Barkarby, min lärare som hette Uffe var världens bästa lärare. Riktigt duktig på att lära ut, och snäll som fan. Han fick mig att gå från riktig nybörjare till en rätt duktig förare faktiskt på väldigt kort tid.
Rekommenderar de alla gånger!

St Eriks Trafiskola heter det.

EDIT: Nu kanske jag missförstod dig. Du kanske menade bankörningar och sådant eller?

Instämmer till full Uffe e superduktig. Jag körde på en annan skola först men den skolan var inget bra, jag bad läraren säga vad jag gjorde för fel på krypkörningen men fick som svar att jag är så liten så det går inte att lära mig köra motorcykel för då kommer jag bara tappa den och det är dyrt :huvet . Uffe kunde förklara hur man krypkör trots att jag bara är lite drygt en och en halvmeter och jag klarade uppkörningen utan problem.

Jag blir helt seriöst tårögd av det jag läste... Visste inte att det fanns sådana människor!

Nej de växer inte på trän direkt, hade mest en jävla tur. Sen e man ju bra charmig också...

fast egentligen..har man möjlighet ska man nog fly fältet från Stockholm och dra ut på landsbygdsorterna och ta kortet, jag brukar förespråka Rörbergs MC utanför Gävle där jag tog kortet, klockrent ställe.

Jag kan bara rekomendera Jarla. tog mitt där förra året och det gick loss på 8000kr.

//Stefan

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back