Bästa Mc-affären?

putteper

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
Gul Traja T595 -97
Ska snart köpa min första hoj (beg.) och behöver komplett utrustning, dvs hjälm, skor, kläder mm och jag undrar vart det finns bra mc-affärer. Bor i nyköping nu under sommaren och här är utbudet allt annat än stort. Kan tänka mig att åka från uppsala i norr till linköping i söder.... några tips?

putteper skrev:
2336267 Ska snart köpa min första hoj (beg.) och behöver komplett utrustning, dvs hjälm, skor, kläder mm och jag undrar vart det finns bra mc-affärer. Bor i nyköping nu under sommaren och här är utbudet allt annat än stort. Kan tänka mig att åka från uppsala i norr till linköping i söder.... några tips?

Klart störst i Uppsalatrakten är Lelles MC som har ett mycket stort utbud (bland de större i Sverige). Annars finns även Sulas MC som jag tycker har bra service och ok utbud. De ligger 1-2 mil söder om Uppsala på väg mot Enköping.

I Uppsala finns även Cycle Center och Grenmarks Racing som jag dock inte har någon erfarenhet av.

Mcpoolen i sumpan har bra priser och ett hyfsat utbud. Dom har en hemsida med massa grejor. sjukt ful sida, men det är billigt...

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back