Bästa lurarna för mp3

The Doctor skrev:
Jag har Philips HP890 vid datorn. Större lurar är nog svårt att hitta. Grymt bra ljud men jag har lite svårt att se mig själv gå runt med dem på stan. :)

Har ett par sådana jag med.. Stora som as! Skulle aldrig ha dom till mp3-spelaren. Man blir varm om öronen med. Det är bra ljud i dom men kräver en stark förstärkare. Jag var lite missnöjd med dom när jag kopplade in dom via min bergsprängare. Sen när jag kopplade dom till en Pioneer Dj-Mixer blev där jävlar i det kräm o bra ljud i dom, tungdrivna alltså...

Jag får tacka för alla synbunkter och tips, och för er som undrar så blev det ett par Koss the plug.
Tack för hjälpen :tummenupp

Pewo skrev:
Jag får tacka för alla synbunkter och tips, och för er som undrar så blev det ett par Koss the plug.
Tack för hjälpen :tummenupp

Dom är ju jävligt bra för att kosta 100kr så det var nog ett klokt val om dom passar dina öron. Annars är dom ju helt värdelösa.

Trango_B skrev:
Dom är ju jävligt bra för att kosta 100kr så det var nog ett klokt val om dom passar dina öron. Annars är dom ju helt värdelösa.

Finns ju något som heter prova, då slipper man det problemet att dom inte passar :)

[- sNaIjK -] skrev:
Finns ju något som heter prova, då slipper man det problemet att dom inte passar :)

Jo, men hur många butiker tror du vill öppna en förpackning med lurar bara för att du ska stoppa in dom i dina vaxfyllda öron och prova dom?
:tungan :)

Eftersom MP3 inte kan kallas för hifi så funkar istort sett vilka lurar som helst - dom ska inte vara för bra för då hörs komprimeringen för tydligt...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT