Bästa låten att klippa en hövding till!?

För det andra, det finns bara en musikstil som fungerar för hashtomtar, och det är gungig reaggie.
Något jag gärna lyssnar på totalt rökfri.

What he said. :cool:
[YOUTUBE-ID]iKrfv0nye54[/YOUTUBE-ID]

Kapten spelar föresten i umeå såg jag.

Last edited:

Precis. Bara för att man gillar "flummig" musik, så behöver inte det betyda att man röker.. Röker själv inte och har aldrig gjort det. Finns dock personer som anser att lyssnar man på "flummig" musik är man "knarkare" :va

Får bidra med en till bara för att :tummenupp

/edit, fel låt :D

[YOUTUBE-ID]Bpdwwa7lsUI&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Kapten spelar föresten i umeå såg jag.

Jag såg att det fanns någon FB grupp för reaggie i Umeå, är dock inte medlem, men där kan man nog hålla koll på vad som spelas.

Dessutom har vi ju reaggiebusschauffören, det enda kollektiva färdmedel som får mig glad är att åka buss med honom, bussen fylls med jamaicanska toner, ibland tejpar han färgat rispapper på innerbelysningen i bussen, och det har väl hänt på öde raksträckor att hela bussen har gungat med...

Att ingen har föreslagit Infected Mushroom eller Shpongle ännu är ju skandal.. hehe.

[YOUTUBE-ID]QXjNB43WRBk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]zif6glwJck8[/YOUTUBE-ID]

Släpp farsa-rollen nu, GuW. :D

ALDRIG!

Jag hade en flickvän i tonåren som rökte sig in på behandlingshem, ÅAS så känner jag i dagsläget fler som har problem med alkohol.

Jag är jävligt måttlig med alkoholen också.

Jag är väl medveten om att mina ungar dricker, men ser inte det som ett bekymmer då dom ändå är så pass gamla nu.
Dom har aldrig kännt att det har varit något problem att komma hem när dom har druckit.

Däremot var det väl inte så kul när polisen ringde hem och hade träffat dottern drickandes öl på en konsert (plus att hon hade väskan full med öl), men efter en stunds samtal med "Louise-The police" på telefonen var vi överens om att det inte var så farligt och att det inte var nödvändigt att hämta hem dottern från konserten förän det var slut.

Louise gjorde tydligen den bedömningen att både jag och dottern hade en rätt sund inställning till alkoholkonsumption, trots att dotten var 15 år vid tillfället.

För att återgå till topic kan jag tänka mig att den här funkar:
[YOUTUBE-ID]6yXRGdZdonM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Släpp farsa-rollen nu, GuW. :D

GuW har varit ovanligt politiskt korrekt i tråden men han har fått ett "chill pill" av Daddy RoLL, så han e lika cool som vanligt nu! :)

Den här e rätt skön att muncha shrooms till, och visar att det är inte bara negerbollar som kan sklattsa! :)

[YOUTUBE-ID]MqvWrK_jf3w&[/YOUTUBE-ID]

avsaknaden av stoner metal i den här tråden är skrämmande!

The progenitors of stoner rock, like their followers today, often share the characteristic that they and their audience are "stoners," recreational users of cannabis. While it would be grossly inaccurate to describe all fans and performers of stoner rock as marijuana users, some may find that the effects of marijuana and the down-tuned, slow, and psychedelic riffs of stoner rock complement one another — which eventually led to the common usage of the term "stoner rock" or "stoner metal" to define the genre.

[YOUTUBE-ID]ZaeUak_35VU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]EkFs9_kytAg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]OKVzx7wkkuw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Z1Najo_8Tvc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Vz4bmtsq7NM[/YOUTUBE-ID]

Gärna lite symfoniskt utan nojjeskapande element.
Funkar bra med:
[YOUTUBE-ID]ULngjhKnZ0o[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]qcgl9Sa6QB4[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]s1dswpoAac0[/YOUTUBE-ID]
Eller:
[YOUTUBE-ID]XsKwqr2SKwo[/YOUTUBE-ID]

Att ingen har föreslagit Infected Mushroom eller Shpongle ännu är ju skandal.. hehe.

jag skulle gjort det om inte du var först :tungan

lite mer mainstream pundig feelgoodmusik är bla (även om det är roligare att kolla på hästar och konstiga ljud)
[YOUTUBE-ID]V6cMkhhqn6k[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]pE5XuF_CB90[/YOUTUBE-ID]
och såklart
[YOUTUBE-ID]Df_O-EBjVrk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]niIcxMuORco[/YOUTUBE-ID]

Oj, vart ska man börja!? :)
Och smaken är ju som baken.. :arsele

[YOUTUBE-ID]hoLxuyV9qz8[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]4oVcEL-agZw&ob=nb_av2e[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]J10w3FuCwfQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]vX1CvW38cHA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Ingen som nämnt Eek-A-Mouse än?
[YOUTUBE-ID]3smW0k7ZUQE[/YOUTUBE-ID]

Eller Afroman?
[YOUTUBE-ID]WeYsTmIzjkw[/YOUTUBE-ID]

SATAN vad bra, nu blev jag glad över lite nya musiktips! Har nött Fu Manchu som en galning för några år sen. Köpte alla skivor de skickat ut och även Nebula tror jag de hette.

avsaknaden av stoner metal i den här tråden är skrämmande!

*Massa stonerrock*

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...