Zeb_Macahan
Bettingansvarig
En bra bäddmadrass gör underverk, mycket tempursnack som personligen var nog det obehagligast jag har provat. Blev en bjx-totto,dyr men konstigt nog så sover jag oerhört bra, har väl ett rent samvete antar jag
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=201851&d=1185017303 Edit..ser att den är 1,5 år och den känns baskemig som ny![]()
Hästens BJX är en bäddmadrass som ger en fast känsla i sängen och ett oslagbart klimat. Nackdelen är en ganska risig hållbarhet jämfört med madrasser tillverkade i talalay.
Tempur är jättebra, men kan göra varma personer vansinniga.
Ställbara sängar kan hjälpa väldigt många med problem, har hjälpt en av mina bästa vänner sova med sin whiplash-skada genom att testa sängar i många timmar. Att kunna variera sin sovställning är bra för de med lite skadade kroppar.
Sist men inte minst: En bäddmadrass kan inte ändra fastheten i sängen. Det är fjädrar och stoppningsmaterialen i madrassen som skall stödja och avlasta kroppen, bäddmadrassen skall bara förmedla en känsla. Hästens förmedlar en fast känsla, jensen och Carpe Diem en mjuk och gosig tex.
En bra säng är en investering. Det är jag och min fru 2 bevis på.
/ Jens