Bästa körskolan i Uppsala?

frass3 skrev:
Hur ligger det till med bokningen av uppkörning? Kan man ringa nu å säga att man vill ha en tid i tex slutet av maj eller något, så man kan sätta upp lite mål. Skulle ju sprara en massa väntetid för min del.

Skrivning kan du som sagt boka nu... men jag tror att du inte kan boka uppkörning förrens efter du klarat teorin o jag tror också att du inte kan göra det förrens närmare maj, eller något sånt... :(

uppkörningen behövde inte jag bry mig om, det bokade körskolan åt mig... iof så tog det lite längre tid då eftersom micke ville väl vara helt säker på vad jag kunde...

Har en annan kompis som skrev i höstas... klarade skrivningen, ringde o bokade uppkörning... sen gick han till grönlunds, tog alla tider dom hade fram till uppkörning o hade även deras hoj på uppkörningen o klarade sig.... :banana (han körde även lite på min hoj) men han hade även bra mc vana innan..
Men jag tror det tog ca 5 veckor från klarad skrivning till lapp i hand...... :yoparty

Så.. allt e möjligt... beror bara på dig... :tummenupp

Sen när du är klar med allt det där tjaffset på trafikskolor och med myndigheter så kan du ringa mig så kan jag lära dig köra hoj på riktigt! :yoparty

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna