Bästa köp 25000 kr

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
Skurk
Är inte världsbäst på att få ut det mesta av sökfunktionen, men jag har faktiskt försökt, utan något vidare resultat.

Frågan lyder alltså: Jag har 25000 som jag vill köpa sporthoj för. Finns det några bättre val för en nybörjare?

Tack på förhand.

kattcalle skrev:
Är inte världsbäst på att få ut det mesta av sökfunktionen, men jag har faktiskt försökt, utan något vidare resultat.

Frågan lyder alltså: Jag har 25000 som jag vill köpa sporthoj för. Finns det några bättre val för en nybörjare?

Tack på förhand.
Svårt att hitta nåt kul "sportigt" för 25. Lägg till 10' så börjar det hända saker

lycka till

kattcalle skrev:

Tack på förhand.

för dom pengarna får man inte så mycket sportigt... borde kunna hitta nån lite äldre gixxer eller cbr, inte så snygga o oftast grymt buskörda...men ändå ;)

kattcalle skrev:

Tack på förhand.
FZR 600 eller CBR 600, do it. Frågan är dessutom fel ställd. Vi kan inte svara på vad du ska skaffa för första hoj vi kan bara ge en massa förslag den ena sämre än den andra. Använd blocket.se och sök upp en som du tycker är snygg sen söker upp recensioner på den på google.se och läser lite... så gör de flesta som inte har hojkunniga kompisar.

Cbr är kul och ganska sportig, utan att vara som nyare sporthojar med komfort 0.002

Jag skulle iof gärna satsa på 1000cc, men räcker nog inte pengarna till

Last edited:
Japp,håller med. En blade typ 92:a eller så kan du nog hitta för dom pengarna. Går skapligt för en nybörjare och är ganska skoj. Va min första sporthoj... Lycka till! :tummenupp

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda