Bästa käket i Trollhättan/Uddevalla

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
Någon som kan tipsa om bra pizza kebab i närheten? Den här tråden kunde man göra om till en allmän bra-käk-tråd sen...

Jag brukar gå in på stålverket och käka deras egna pasta med en kilkenny till, ute på uteserveringen.

Finns få bottennapp bland pizzerier i Trollhättan tycker jag... En Svensson kebabpizza på Hollywood är ok. Då få man chips på :)

Pizzaverket är ok om man gillar lite flottigare pizzor. Intim håller genomgående god kvalitet med ganska mycket seg ost på.

Kebab vid torget går att äta på grillhouse t.ex. Vill man hellre ha fläskkött på kebaben rekommenderar jag Athena söderut på kungsgatan. Dom har grymma salladsbullar oxå.

Gå in på Athena och säg att du vill ha en Calle special!! :yoparty

mb skrev:
Jag brukar gå in på stålverket och käka deras egna pasta med en kilkenny till, ute på uteserveringen.

Finns du här nere nu? Jag trodde du var i Ösd!?

Ok. Har ni inte käkat pizza på Atlantic i Uddevalla så har ni inte ätit de bästa pizzorna som finns... Visst de ligger runt 70-100 kr/pizza men det är det värt. Jag har aldrig ätit godare pizzor någonsin, någonstans.... Åk dit och käka...

Svaren hann så klart inte in före vi blev hungriga! Men vi hittade en pizzeria i Uddevalla som heter Pingvin! Det blev helt ok faktiskt! Tror jag öppnar en ny tråd om "bästa käket"

Läste just i en annan tråd att man inte kan söka i OT! Då är hela iden meningslös! Jag hoppar en "bästa käket" tråd....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman