Bästa käket i Göteborg (någorlunda centralt)?

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Jag och syrran ska ner till Göteborg i helgen och se Foo Fighters och då måste vi äta nånting också (torsdag till söndag).

Mottager gärna tips på bra matställen med vettig portionsstorlek. Asiatiskt, burgare, köttbitar, fisk, skaldjur eller vad som helst.

Fördel om det är någorlunda centralt då vi kommer vara inne i stan större delen av helgen. :)
 
Gillar man hårdrock och burgare ska man bege sig till 2112 på Magasinsgatan! Tror ej man kan boka men ta en öl i baren medans ni väntar bara.
 
Gillar man hårdrock och burgare ska man bege sig till 2112 på Magasinsgatan! Tror ej man kan boka men ta en öl i baren medans ni väntar bara.

Tänkte faktiskt äta där nån av kvällarna. :tummenupp

Mer tips!
 
Tackar och bockar allesammans. Får ta och prova några utav dom och se. :tummenupp
 
Jag ska också gå på Foo Fighters, jag är så jävla peppad! Ska nog gå ut och käka på lördag om ni vill mötas upp :)
 
Kan rekommendera någon av food trucksen som brukar hålla till på kungstorget, magasinsgatan eller runt gustav adolfs torg. Osäker på helger men ser ni någon så testa. Alla är bra och en del är superbra, speciellt på burgare :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top