Bästa Hoj/Bil-Filmer?

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Ort
08
Hoj
xt660x LT-Z400 GASGAS 250txt
Jag tycker blues brothers har ganska schysta bil scener i sig :)
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Tycker fan Vanishing Point me Vigor M är grym!! :yoparty
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
MC: "Torque"! pga Millen! dam it's so beautiful!

Bil: "Days Of Thunder" samt "Gone In 60 Seconds" Vem fan dräglar inte åt "Unicorn" :Bugar
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Den absolut i särklass hetaste hojfilmen alla kategorier är Hells Angels on Wheels från 1967. Den har allt, bakhjulsåkning, sladd på grus med däckskrik, hillclimbing, och bodypainting på brudarna :tuttar Jack Nicholson gör en heroisk insats som jag tror att han är stolt över än idag. ta bara scenen där han får framlyset avsladdat av en Hells Angels medlem, jag säger bara köp! köp!
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
robo! skrev:
bästa bilfilm måste ju va "nu blåser vi snuten" oj vad jag ville ha den där firebirden då jag va liten. (vill nog fortfarande)

Okej nu va det ju ingen firebird han kör med utan en transam men dom filmerna e riktigt bra :tummenupp
 

Deafdumbo

Barbro: Hemkunskapslärare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Junipervillagemountain utanför Sthlm
Hoj
CR500 supermotleopard
John skrev:
1504785 Annars är ju Matrix Reloaded ett bra exempel på hojjakt och hjälte som kör hoj.

...men scenerna i Mi2 måste vara bland det sämsta som finns?

Hur i :censored hinner SUV'en ikapp en fullt accelererande motorcykel?!

Gammal tråd, men måste bara instämma!

Såg den häromkvällen och reagerade på precis samma sätt ang. SUVen. Helt wärdo! Dessutom så låter ju både Triplen och Sprinten (för visst var de röda en Sprint?) som om de har minst 4 cylindrar. Såå kass. Jag har just skaffat en så'n motor till min Bugxter och tar livet av mig om den låter så löjligt. Som om någon plågar en katt.

Det borde vara hårda straff på att göra filmer med fel MC-ljud pålagt. Stegling och trepanering förslagsvis. 4t, 2t, antal cylindrar och slagvolymen - inget har de koll på. De bara hämtar en ljudfil med lite brumbrum så är de happy. Ägg!

// J
 
Last edited:

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
Deafdumbo skrev:
2111282 Gammal tråd, men måste bara instämma!

Såg den häromkvällen och reagerade på precis samma sätt ang. SUVen. Helt wärdo! Dessutom så låter ju både Triplen och Sprinten (för visst var de röda en Sprint?) som om de har minst 4 cylindrar. Såå kass. Jag har just skaffat en så'n motor till min Bugxter och tar livet av mig om den låter så löjligt. Som om någon plågar en katt.

Det borde vara hårda straff på att göra filmer med fel MC-ljud pålagt. Stegling och trepanering förslagsvis. 4t, 2t, antal cylindrar och slagvolymen - inget har de koll på. De bara hämtar en ljudfil med lite brumbrum så är de happy. Ägg!

// J

håller med om ljudet och om SUV-incidenten, men annars tycker jag att det är en helt okej "hoj"-jakt och film för övrigt..... :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top