Coola Ola
Guest
Oz är ju iofs en av de bättre serierna som går på tv just nu men den helt klart överlägset bästa är ju Six feet under. Den enda serie jag ser varje avsnitt av sen jag var 12 o var Dallas-fan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Självklart, Jack Killian hette radiofarbrorn va? Den känns ganska utdaterad nu dock, finns ju en hel del bättre serier idagPenguin skrev:En annan serie från förr som var riktigt bra var En röst i natten (Midnight caller). Där serverades det moralkakor och i stoooora portioner. Helt i min smak. Nån som minns?
Good night America, wherever you are!

sgtpepper skrev:Självklart, Jack Killian hette radiofarbrorn va? Den känns ganska utdaterad nu dock, finns ju en hel del bättre serier idag.
sgtpepper skrev:Jag vet inte om 24 räknas som drama eller thriller men fy satan så spännande den är!
Homocide: Life on the streets. Samma kille bakom den som Oz.OLJEKYLD GSXR skrev:Tredje skiftet är grymt. En annan serie som var ännu bättre var Uppdrag mord. Innan femman körde Tredje skiftet så gick det en annan serie fast bara med poliser (om jag inte minns fel), nån som kommer ihåg vad den hette? Den var bra.
Emmi skrev:Csi...
Annars kollar jag på Friends & Sex and the City...Nödprogram när man inte har nåt annat för sej är Nanny, Sabrina Tonårshäxan, och Scrubs.
Emmi skrev:Csi...
Annars kollar jag på Friends & Sex and the City...Nödprogram när man inte har nåt annat för sej är Nanny, Sabrina Tonårshäxan, och Scrubs.
Det problemet slipper jag, jag trycker en säsong i ett streck, väntar på att säsong 3 skall bli klar så att man kan dra ner den.gladh skrev:Helt Rätt. 24 får mig att smaka magsår varje gång det sänds. Enda återkommande tanken är "hurihelvete ska man klara att vänta till torsdag?".
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |