Bästa datingsajten ???

Ja. Ta en tur till St Tropez så får man en ny tolkning av ordet "golddigger". Kvinnorna måste ha något inbakat i deras gener som gör att plånboken blir så avgörande för hos männen är det inte lika omfattande.

Nog inte så långt från sanningen, troligen genetiskt betingat då kvinnan letar efter en stark hanne som kan försvara/skydda hennes avkomma, förr i tiden betydde det en stor stark hanne som kom hem med födan. Idag betyder det en hanne med en stor plånbok...

Håller med om att "vardagsragga" eller vad man nu ska kalla det...ser du en söt tjej i nyktert tillstånd och dagtid så bjud henne på en fika eller en lunch. Är hon intresserad så tackar hon ja och gör hon inte det så är hon antagligen ingenting för dig. Därifrån får du ta det som det kommer. Så svårt är det inte att hitta tjejer, sen kanske inte alla är ngt passande :va

Men asså, tänkommanfårettnej!? Tännk om hon skrattar?!!!11ononeone!

:rodnar

ingen anning men kanske där finns nå bra community där ute nu för tiden?
jag hängde på typ nightlife för typ 10 år sen och där både jag hitta och vart hittad.
nånstans där man inte raggar men kan ragga..

Kan du sjunga en trudellutt för dom med inlevelse men helt utan talang så blir dom nog glada, dom brukar ju gilla idol på tvn å sånt. Efter det jobbar du arslet av dig så du har en rejäl buffert för det gillar dom också (inte att du är borta på jobb då, men väl pengarna). Sen på helgerna kan du ju locka fram den stora alfahannen som måste bo i dig och gå ut och slå skallen av nån random snubbe för det verkar dom ju också gilla..
Eller kanske bli en mordbenägen pingstpastor?
Finsk hagelböss-mördare?
De får en hel del love letters har jag hört.

Äh, förresten det går att vara själv också.. :va
Nix, ja e inte bitter!:tummenupp

Last edited:
Är du 16 år? Då förstår jag. Men om du är över 20-25 så är de väl bara till och skita i fanskapet och hoppa på nästa offer ? :)

Hahah, näe, var mest menat som ett skämmt/driva med trådskaparen. :)
Jag har växt ur det där med att skämmas, och om hon skrattar är det ju bara bra, annars blir det ju inge :ligga. :hihi

Eller ja, jag säger "mest" då jag har ett rätt udda problem.
Jag har inte några som hellst problem att ragga/flörta till vardags när jag är nykter, men är jag redigt full så blir det ibland lite som i tidigare inlägg. :3freak

Det är ju åt helvete fel väg? :dummer

Lite utav ett magiskt knep för att få en riktigt nice brewd är att:
- Sluta bry dig om att hitta en flickvän och satsa på att ha kul.

W00t?! vadå ha kul?

Ja alltså, när du går ut på krogen så är du där för att ha kul, inte fixa brudar. När du gör X så är du där för att ha kul, inte för att fixa brudar.

De brudar som väl dyker upp, vilket det kommer göra, I kid you not, testar du genom att ha en attityd och framtoning som att det är dem som ska bevisa sig för dig. Vilket det ju är, eftersom du inte kom dit för något annat än att ha kul.

Done deal, frågor på det? :banana

Hahah, näe, var mest menat som ett skämmt/driva med trådskaparen. :)
Jag har växt ur det där med att skämmas, och om hon skrattar är det ju bara bra, annars blir det ju inge :ligga. :hihi

Eller ja, jag säger "mest" då jag har ett rätt udda problem.
Jag har inte några som hellst problem att ragga/flörta till vardags när jag är nykter, men är jag redigt full så blir det ibland lite som i tidigare inlägg. :3freak

Det är ju åt helvete fel väg? :dummer

De är ju som att blodet lämnat båda huvudena då ju.

Lite utav ett magiskt knep för att få en riktigt nice brewd är att:
- Sluta bry dig om att hitta en flickvän och satsa på att ha kul.

W00t?! vadå ha kul?

Ja alltså, när du går ut på krogen så är du där för att ha kul, inte fixa brudar. När du gör X så är du där för att ha kul, inte för att fixa brudar.

De brudar som väl dyker upp, vilket det kommer göra, I kid you not, testar du genom att ha en attityd och framtoning som att det är dem som ska bevisa sig för dig. Vilket det ju är, eftersom du inte kom dit för något annat än att ha kul.

Done deal, frågor på det? :banana

Jag körde på den en gång. Jag stod på scen och sjöng falskt och hade mig en massa. Bara för full. Klart en tjej på kroken och hon såg väldigt bra ut. Men jag nobba henne :)

Annars har jag läst att silvertejp ska vara ett vinnande koncept... ;-)

Strunta i dating sites. Instämmer med dem som tycker att det är bättre att möta personer i vardagen. Möter man någon som man tycker verkar vara intressant kan man ju bjuda på en fika eller lunch utan att det behöver kännas laddat. För att bryta mönster kan man även börja utöva en ny hobby. Därigenom kan man sedan träffa lite nya människor. Den stora faran som singelperson är att man går i samma inrutade mönster. Ett annat sätt att öppna väg för nya möten kan vara att man åker ut och reser på egen hand. Genom att utsätta sig för nya saker i okända miljöer öppnar man för att nya saker ska hända som berikar ens liv. Det är i alla fall min erfarenhet.

Lycka till! Det finns en för alla där ute. Det är jag övertygad om.

när det väl kommer till kritan är foton så väl som presentation rätt photoshoppat ;)
Just det där med bilder är ju ett lite roligt kapitel.

Snett-uppifrån-bilden: Jaha, hon är tjockis men har hört att man ser smalare ut om man tar bilden så.

25-åring med bild av sig själv i studentmössa: Eeh, har det inte tagits någon bra bild på trollet i fråga de senaste sex åren? Eller är hon kanske lite efter och har gått någon särskola så det är därför hon har en mössbild nu?

Bara bilder på henne när hon håller i en drink eller där hon sitter på barer eller något: Jotack, hon kanske blir snyggare av spånken. Men då ska den vara i mig, tillsammans med henne på en bild gör den inte stor nytta.

Enbart bilder på det egna husdjuret: Det var faktiskt en mänsklig kvinna jag var ute efter. Det spelar ingen roll om hennes labradortik kan stå på två ben. Det är ändå inte min kopp te.

Bilder av enbart ansiktet, eller ännu mer beskurna så man bara får se ett öga t.ex: Kan det finnas en anledning till att hon inte vill visa mer än så? Eller är hon rädd att någon ska sitta och polera marmorpelaren till hennes bilder om hon råkar visa lite av halsen?

Massor av bilder på de egna barnen: Vill hon verkligen ha en kille som kontaktar henne för att hon har så många fina bilder av hennes söta barn?

Till övervägande del tecknade bilder av vargar eller delfiner som hoppar mot en solnedgång etc: Då börjar det handla om en riktigt skum individ...

Med mera. Man upphör aldrig att förvånas över vad vissa lägger upp i tron att det ska locka fram en livskamrat.

Strunta i dating sites. Instämmer med dem som tycker att det är bättre att möta personer i vardagen. Möter man någon som man tycker verkar vara intressant kan man ju bjuda på en fika eller lunch utan att det behöver kännas laddat. För att bryta mönster kan man även börja utöva en ny hobby. Därigenom kan man sedan träffa lite nya människor. Den stora faran som singelperson är att man går i samma inrutade mönster. Ett annat sätt att öppna väg för nya möten kan vara att man åker ut och reser på egen hand. Genom att utsätta sig för nya saker i okända miljöer öppnar man för att nya saker ska hända som berikar ens liv. Det är i alla fall min erfarenhet.

Lycka till! Det finns en för alla där ute. Det är jag övertygad om.

Jag skaffade hojhobby, och trots det ganska skrala utbudet kvinnor inom just den hobbyn så blev det faktiskt en träff. :D Ny hobby är skiten.

Back