Bästa Burgarna?

Burgarpoll


  • Antal röstningar
    0
Jag kör bara topp tre :fakta

1. Teatergrillen i Märsta. Mumma mums mums!!! (Sibyllagrill)
2. Sibylla grill halvvägs till Sundsvall (Taz vet vilken)
3. MAX!! Behöver inte skriva så mycke mera....
 
Klart sibylla har godast!
Men Max kommer inte lågnt efter!

Tråkiga är att sibylla inte har innomhus servering bara!
Max tycker jag helt klart passar bäst som after-drive :)

:D
 
En riktig Sibylla är inte fel, men MaX är inte dum den heller.
Sedan vill jag slå ett litet slag för Burger King. T-rödsmaken där är inte helt fel. :brynad
 
Mamma gör de bästa burgarna! :fakta


Men, det var egentligen inte det jag ville säga, utan jag vill frångå ämnet en smula och komma in på hamburgerhaket som har de bästa servetterna. Det är grillen vid färjeläget i Furusund. På McDonalds har de ju gratis servetter som i alla fall jag brukar ta en bunt av, men på den grillen har de så fina servetter att de kostar 2:-/st. (De ser likadana ut som de på Donken, men något måste vara väldigt speciellt med dem för att betinga ett sånt pris.) Eller har nån hittat något hamburgehak med ännu bättre servetter????
 
Har bara käkat på MAX en gång och det var IBTE gott :zpy
Men enligt deras störste kund (Taz) så var det en ren slump att det inte var ätligt.
Annars är nog BK bäst, framförallt om man tar en burk med deras vitlöksdipp :D till frittarna!!
 
Nä mormors pankakor är godast!
Erhm typ nästan hamburgare om man lägger
ena pankakan över den andra o fyller med sylt och glass/grädde imellan :)
 
mina Burgare är godast...sen kommer cheese på McD...Fast jag är ingen hamburgediggare egentligen det är bra en OK kompromiss när man har brådis och är ute o flänger!
 
MAX! Inget snack om saken. Grillat medan du väntar, trevlig personal (oftast). Man kan få äta med bestick (i Tokholm måste man fråga efter dem, annars ligger de framme). Godaste burgarna, godaste dressingar men Burger King leder på pommes frites.
 
Pölsemanden vinner.

Han har dom bästa burgers: röd-pölse i bröd - det som oxå kallas hot-dog..

Burger kom te, när en amerikan av olycka kom att trampa på en "röd-pölse i bröd"

Sålunda testade dom i Amerika tt få fram en sån där mat-grej; bröd på top och botten. Röd inneuti (stavfel).

Röd-pölse i bröd, är sålunda moder för alla burgers.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top