Bästa brottslingen genom tiderna :D

Troligen hög som ett hus, men det krävs allt en våldsam massa talang om man ska misslyckas så fatalt som han gör :D
//Tobbe

Ett av dom bästa klippen jag sett! Fan vad dålig han var! :D

Alltså, hur kass är det egentligen lagligt att vara? :va

ne nu jekCLArR, jak bli förpannat, ska han liks göra inbrott får han väl göra det ordentligt:mad:

Jag vill ju även nominera han som var på TV i något americas funniest eller något sådant program, som bryter sig in hos en golvläggarfirma för att sniffa (kontakt?)lim.

Han bryter upp en hel tunna (typ 100liter) stoppar ner huvudet under locket och drar ett par djupa, för att sedan irra omkring en stund inne på lagret.

Tydligen var limmet starkt och bra så han återvänder, gör om proceduren med huvet i tunnan, men tar väl ett andetag för mycket och tippar baklänges fortfarande med ett stadigt tag om tunnan, så han häller effektivt ut hundra liter lim över sig själv där han ligger avtuppad.

Där blir han liggandes i ångorna till dagen därpå när personalen hittar honom och ringer räddningstjänsten.
Räddningstjänsten klipper av honom dreadsen som sitter fastlimmade i golvet, samt alla kläder, men skinnet sitter fast på en massa ställen, så dom tvingas använda något slags lösningsmedel, som tydligen bränner som eld vid hudkontakt.

Det slutar med att han förs därifrån flintskallig, handbojad och skrikandes som en skållad gris...

GuW skrev:
2615183 Jag vill ju även nominera han som var på TV i något americas funniest eller något sådant program, som bryter sig in hos en golvläggarfirma för att sniffa (kontakt?)lim.

Han bryter upp en hel tunna (typ 100liter) stoppar ner huvudet under locket och drar ett par djupa, för att sedan irra omkring en stund inne på lagret.

Tydligen var limmet starkt och bra så han återvänder, gör om proceduren med huvet i tunnan, men tar väl ett andetag för mycket och tippar baklänges fortfarande med ett stadigt tag om tunnan, så han häller effektivt ut hundra liter lim över sig själv där han ligger avtuppad.

Där blir han liggandes i ångorna till dagen därpå när personalen hittar honom och ringer räddningstjänsten.
Räddningstjänsten klipper av honom dreadsen som sitter fastlimmade i golvet, samt alla kläder, men skinnet sitter fast på en massa ställen, så dom tvingas använda något slags lösningsmedel, som tydligen bränner som eld vid hudkontakt.

Det slutar med att han förs därifrån flintskallig, handbojad och skrikandes som en skållad gris...
Haha de nästan dummare än bank rånaren som gömt sig på en baseball match och tappar pistolen när han sträker sig efter bollen, brevid sig hade han en väska med pengarna. :rofl

hahaha, fan va bra han var!

Kommer ni ihåg han som bröt sig in i tv-programmet Baren. I den norska versionen. Så Bröt sig en kille in i deras bostad. Där hade dom typ 17 kameror. Tv-teamet gick och haffade honom och skulle berätta för den nyinflyttade att han hade gjort bort sig ordentligt och att allt hade visats på internet. Varpå han svarar:

- In-tärr-nätt???

:rofl

Programmet hette nog fan Americas dummest criminals föresten.

Det var en rånare som trängde sig före en uniformerad snut som stod och drack kaffe, och slet upp en pistol och hotade biträdet också...

Och snubben som hade hört talas om att man kunde dra en påse med hål för ögonen över huvet som maskering.
Den här snubben var smartare än så, han tog en genomskinlig plastpåse för att slippa klippa hål, varvid maskeringseffekten dramatiskt reduceras, dessutom blev han yr av syrebrist i plastpåsen....

Fan, det är nästan så att man tror att dom duckade när gud slängde med sleven ur intelligensgrytan...

GuW skrev:
2615183 Jag vill ju även nominera han som var på TV i något americas funniest eller något sådant program, som bryter sig in hos en golvläggarfirma för att sniffa (kontakt?)lim.

:yoparty

Om någon sitter och trycker på den så lägg upp, vore kul att se

Den sista kan man ju iallafall förstå lite:)
Han hade panik och gjorde fel men den första var fan det klantigaste, pundigaste, mest inavlade jag sett:)
Kan inte nån ta hem videon och klippa in "because i got high" som bakgrundsmusik?

Jag träffade en i min gamla hemstad Arendal i Norge som hade planerat att råna en bank, dessutom bara 50 m från polishuset. Kommer fram, drar upp sin kniv och ner med rånarluva. Fram till dörren, som är låst. Banken öppnar först om tio minuter! Vad göra? Jo, han sätter sig på en bänk utanför, med kniven i hand och luvan på sig, och väntar på att de ska öppna. Tror ni han åkte fast???:huvet
Kom till och med med i svnesk media.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...