Har ingen lust att sova i min c30, trots att det säkert går....
Ambulanser till vettiga pengar har för det mesta gått över 50000 mil och man kan då fråga sig hur länge till en sådan håller ?
Depåtält verkar inte vara något bra alternativ med risken att det blåser bort eller regnar in.
En liten husvagn verkar smidigt, men har nackdelen att man inte kan köra hur fort som helst på väg till tävlingen... Får se till nästa säsong...
En rejsbuss verkar smidigt och bra ! Kanske nästa säsong....
Just nu lutar det åt ett stort familjetält som man kan sova, äta och byta om i om det regnar, och ett billigt partytält att ha i depån för att skydda båge och verktyg på dagarna. Finns väl gräsplättar i närheten av depån på dom flesta banorna som man kan smäcka upp ett tält på.
Tackar för alla tips![]()
Jag har sen jag började tävla alltid haft husvagn och är jättenöjd med det valet. Först en Polar 300 och nu en Hobby 370. Små och smidiga husvagnar som är lätta att dra. Att kunna ha alla bekvämligheter såsom värme, matlagning och kunna krypa in i när det regnar slår allt. Sen att inte behöva ligga och laga ett fordon till inför besiktning är mycket skönt.
Det där med att inte kunna köra hur fort man vill är bara löjligt prat. Man tjänar typ 20 minuter på att kunna köra 20km/h fortare på en sträcka av 25 mil. Jag har en 9-5 aero så jag har provat. Att köra fortare är bara näring för egot och dåligt för miljön.