BGI
Ny medlem
Tänkte prova att köra bana med en smartphone laptimer baserat på Android och inbyggd GPS. Har laddat ner lite olika appar för detta. Några fungerar inte alls och kraschar, en del fungerar hyggligt och den som jag tycker fungerar bäst är "GPS laps". Där får jag tid per varv, det är lätt att definiera mållinjen och spårvalen ritas ut bra (om man har en högfrekvens GPS). Ett par saker jag saknar i denna app är information om maxhastighet och snitthastighet.
Undrar därför vilka erfarenheter ni har av androidlaptimers. Vilken tycker ni är bäst? Finns det någon laptimer app som både ritar ut spårval, beräknar hastigheter etc...? Har givetvis sökt i forumet på laptimers men blev översvämmad av resultat så det gjorde mig inte så my klokare. Därför tacksam för hjälp.
Tack på förhand!
Undrar därför vilka erfarenheter ni har av androidlaptimers. Vilken tycker ni är bäst? Finns det någon laptimer app som både ritar ut spårval, beräknar hastigheter etc...? Har givetvis sökt i forumet på laptimers men blev översvämmad av resultat så det gjorde mig inte så my klokare. Därför tacksam för hjälp.
Tack på förhand!