Bäst?

Melrose skrev:
Hade samma funderingar tills jag hade provkört alla, och då va valet inte så svårt. R6.....
Jag har inte provkört alla, men CBR:en och R6:an har jag provat och jag måste säga tvärtom. Köp en 600 rr.

Som du ser får du inget givet svar. Provkör och bilda dig din egen uppfattning är nog det enda rätta.

Om du tänker på -03 och framåt (eftersom 636 är med) så är Kawan snabbast om det är av betydelse.

Jag tycker du ska välja kawan eller suzukin för dom är klart snyggast!! :tummenupp

636, men alltså fråga vettigare om du vill ha vettiga svar, nu kommer folk bara nämna en hoj de kan tänka sig eller har.
Får du verkligen ut nåt av 20 varierande enmeningssvar, vill du verkligen inte veta nåt mer innan du köper en hoj?

Jopp!

Klart att man kommer läsa på innan, men det är alltid kul att veta vad folk tycker. Tips mottages alltid! :hihi

Årsmodellen har ju rätt stor betydelse så det kan vara bra att ta med i frågan.

trots att jag kör Sukka själv hade jag valt 636:an i det där sällskapet. Lite mera motor och mellanregister! Överväg gärna GSXR750 också. Den perfekta mellanvägen!

Ja så svårt kan det ju inte vara.

<------------------

Få se nu, är det tråd 2340934572302394 eller 2340934572302395 i samma ämne? :va

Med risk för att verka trist så är det väl som att fråga nån vilka skor man ska ha!
Prestanda är mer än man kan utnyttja på dom flesta hojar, och dom flesta är mer eller mindre likvärdiga. Så till sist handlar det om vilken du trivs bäst med, sitter skönast på och vilken du tycker är snyggast. Pris (inköp och driftskostnad) kan ju också spela in!
Provkör, läs tester, räkna på driftkostnad under en säsong, och bestäm själv! Det är väl du som ska ha hojen och inte resten av SH? :7peta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon