bäst på 3an nu

Mehh.. det är ju Austin Powers på 5:an !! Inte kan ni titta på realitysåpor då lixom typ asså...!! :kocko

Haha :)
Blir kul när han snubben som drar såna förnedrande ramsor om tjejer få se vad han raggar på :D

MIRIAM1GALLERY15.jpg

Otäckt. :yoparty

Tänk va fel det skulle kunna bli efter krogen när man upptäcker att henom har en stor fet dragg mellan benen, uschhh undrar hur man skulle reagera........
jag skulle nog spy kraftigt

att det sedan har visats för ~100miljoner tittare, leder nog till en del självmordsförsöka Ja!

Taskigt som fan, men säkert underhållande...

MIRIAM1GALLERY14.jpg

hur fan gör hon med sin "ding ding dong" kniper den mellan bena? ...tror jag hörde i en trailer att den skulle vara kvar iaf :va

Fan så hemskt när sådana där saker upptill blir sådant allmänngods att man kan betala för det.... Jag skulle inte göra annat än att sitta och pilla på mig själv.... :gnissla

Vad sade någon känd dragartist, kulorna trycker man upp där de kom ifrån och pinkesnabeln tejpar man upp i arslet...

Annars finns ju Photoshop...

Enligt rykten hotade grabbarna i "Den där Miriam" med att stämma produktionsbolaget när de fick vet att Miriamvar en kille. De kom överens om en engångssumma som enligt samma rykten skulle vara på mer än en miljon kronor per kille.

Själv tycker jag att psykologen i det sena avsnittet (22:00 - 22:30) är bäst! Klockrena analyser som får killarna att framstå som spån!

Nån som vet vad låten heter som de spelade när Miriam skulle välja den kille som fick åka hem? Det är ett störtskönt beat som jag tror var med i Kill Bill 1 också.

Kenta skrev:
Allså. När man tänker på de ser man nästan att hon har varit kille.
Eller är.
Eller vad fan man nu säger..

Va f*n ... tänk ändå om '' it'' hade vart en tjej... vilken isåfall.. men nu.. Urgh!! :va

kajlyl skrev:
hur fan gör hon med sin "ding ding dong" kniper den mellan bena? ...tror jag hörde i en trailer att den skulle vara kvar iaf :va

Då borde det se ut som hemorojder, typ största i världen. :D :arsele <---AJ!

Solid snake skrev:
Då borde det se ut som hemorojder, typ största i världen. :D :arsele <---AJ!

fY fan va vidrigt..... killarna måste ju ligga på toa å spy vid det här laget...det skulle jag gjort om d hade vart en han som visade sig vara tjej.....

d va inga dåliga silikonisar killen fick ju....fast vafan gör man så kan man ju lika gärna slå på stort eller va d heter....bahaha.....eller amerika där allting e stort.

fet rumba hade hon eller..öh....han....eller va d nu blir

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...