Bäst och pest säsongen 2007!

:hihi :hihi :hihi :hihi Den va bra Björn,... men det framgår inte hur du upplevde det, var reaktionen, men va faen, eller va det hmmmmm:D

självklart söp jag verkligen in alla känselintryck och bestämde mig på 0,2 sec att det bara ska ut saker den vägen, eller som jag brukar säga...inte där bajset bor. och jag lovar det blir inte lättare när hon frågar vilket håll hon böjde fingret :pangihuve

allvarligt så blev jag mest förvånad över att det inte spelade någon roll hur mycket till ringmuskel du har, det där jävla fingret bara gled in…utan diskussion.

björn

självklart söp jag verkligen in alla känselintryck och bestämde mig på 0,2 sec att det bara ska ut saker den vägen, eller som jag brukar säga...inte där bajset bor. och jag lovar det blir inte lättare när hon frågar vilket håll hon böjde fingret :pangihuve

allvarligt så blev jag mest förvånad över att det inte spelade någon roll hur mycket till ringmuskel du har, det där jävla fingret bara gled in…utan diskussion.

björn

Förlåt björn... Det var inte meningen att bromsa om dig in i esset.. :näsblod

Jag hoppas det är bättre med dig nu och du inte har fått in för mycket andra saker där bajset bor av misstag!
Behåller du kawan och fortsätter kriga med mig i r1000 nästa år? Eller fegbyter du till 125?

Förlåt björn... Det var inte meningen att bromsa om dig in i esset.. :näsblod

Behåller du kawan och fortsätter kriga med mig i r1000 nästa år? Eller fegbyter du till 125?

får väll skylla sig själv när man agerar stoppkloss åt en så snabb förare som du :D kawan blir kvar med ny lack och lite mer godis, tänkte vara före dig ner till 58 tiderna :FU Ska bli kul att tampas med dig när jag fått lite mer tid på henne.

björn

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...