Bäst julklapp?

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Nå, vem fick den bästa julklappen denna julen??

Själv är jag helt säker på att jag är lyckligast lottad av alla mc-åkare i norden!

Av min flickvän fick jag "the twist of the wrist II" så jag kan lära mig att köra ännu fortare, till mina föräldrars stora glädje... :rolleyes:

Igår bytte hon dessutom kopplingen på min hoj med lite hjälp av en bekant, Haynes. Och den fungerar!!!
Tilläggas bör att hon är fullständigt ointresserad av motorcyklar och allt annat tekniskt och att hon har lösnaglar och blont hår.

Känns underbart att hon visar sånt intresse för min hobby!!

Sådär, nu vet ni det...

Lugn skrev:
Igår bytte hon dessutom kopplingen på min hoj med lite hjälp av en bekant, Haynes. Och den fungerar!!!
Tilläggas bör att hon är fullständigt ointresserad av motorcyklar och allt annat tekniskt och att hon har lösnaglar och blont hår.

Känns underbart att hon visar sånt intresse för min hobby!!

Sådär, nu vet ni det...
Funkar den då? :va :hihi

Nä, ärligt talat. Riktigt imponerande! :yoparty

Vissa är lyckligt lottade hör jag..

Själv fick man en nitlott... DÖ tomtejävel.. :tomten

Det lär som en sjyst julklapp! men ändå.. måste nog säga att jag fick en bättre! Tomten gav mej nämligen en flickvän! :tuttar (ett mirakel har skett) :fyllisar

*Foxen* skrev:
Det lär som en sjyst julklapp! men ändå.. måste nog säga att jag fick en bättre! Tomten gav mej nämligen en flickvän! :tuttar (ett mirakel har skett) :fyllisar

Grattis!

Och jag förlovade mig.

Säg till när vi ska sluta mäta storlek... :tungan

Jag fick ett helt underbar telefonsamtal från Nya Zeeland av min flickvän, och vi låg och pratade i en lång stund. De materiella julklapparna väntar vi med tills vi ses om en månad.

Lugn skrev:
Grattis!

Och jag förlovade mig.

Säg till när vi ska sluta mäta storlek... :tungan

hehe... fan också! :rolleyes: men jag fick en chiilly willy på nyår! ;) *sprit, röd pepparoni (fin hackad i bitar) å sedan har du en stark jäkla drink! *dom som gjorde kan ha hett i nåmer utans ens vetskap så den skulle bli starkare iof* men tårögd vart man :fyllisar

McB skrev:
Jag fick ett helt underbar telefonsamtal från Nya Zeeland av min flickvän, och vi låg och pratade i en lång stund. De materiella julklapparna väntar vi med tills vi ses om en månad.

Nu vill jag inte verka blödig, men jag tror att klarar man av att vara ifrån varandra en längre tid så är det enbart stärkande för förhållandet. Det är iaf den erfarenheten jag har. Fast det är ju jävligt tråkigt under tiden... :brinnerup

Lugn skrev:
Nu vill jag inte verka blödig, men jag tror att klarar man av att vara ifrån varandra en längre tid så är det enbart stärkande för förhållandet. Det är iaf den erfarenheten jag har. Fast det är ju jävligt tråkigt under tiden... :brinnerup

Visst är det så. Ibland känns det jävligt tufft, men när det väl är över vet man att man klarar vad som helst. Det har nu gått lite drygt två månader, och det knappt en månad kvar.

Jag fick ett par köttätande växter. De har redan tagit några stycken stora feta flugor som flugit omkring här. Tror flugorna lockas in i "käftarna" av något slags luktämne.

t-rex skrev:
Skillnaden mot flickvänner är inte så stor som man kan tro!
Nej, inte så värst. De hugger om man pillar på dom för mkt och vissnar utan 100% uppmärksamhet.

Lugn skrev:
Syster o syster, en yngre bror har hon för de som inte är så nogräknade... :lol
Har hon några trevliga kompisar då? :hoppa :drool

Till de absoluta höjdpunkterna bland de julklappar jag fick i år räknar jag nya mc-stövlar (Oxtar Infinity), ny mc-hjälm (AGV AX-7) och Nordisk Kriminalkrönika 2004. :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D